2/12/2006




V. Šešelj `96.  foto: (lična arhiva)


Sa pozicije čovečnosti, i humanosti,

bez obzira na svoje političko (ne)opredeljenje,
DANAS apelujem na sve ljude, intelektualce, političare,
nevladine organizacije i ostale

kojima je istinoljubivost i pravda na prvom mestu
da se izdignu iznad svojih ličnih i političkih interesa, ideja i ciljeva.
Da svojim glasom i stavom daju podršku Vojislavu Šešelju,
koji već 23. dan štrajkuje glađu u Haškom kazamatu,
tražeći samo jedno,
osnovno elementarno ljudsko pravo na fer suđenje,
Ne može postojati selektivna pravda!
Ne mogu postojati selektivni zakoni!
Niti okrivljeni može biti kriv dok se ne dokaže suprotno.
Haški tribunal po ko zna koji put gazi svoje principe humanosti
u interesu dalje satanizacije Srbije!
Ne želim, niti mi je namera da ovaj post pretvorim u bilo kakakv politički, nacionalistički
ili radikalski pamflet,
želim samo da ustanem i kažem jasno i glasno,

POGLAVICA DAJE PUNU PODRŠKU ŠEŠELJU
U NJEGOVIM ZAHTEVIMA !


OSNOVNA ELEMENTARNA LJUDSKA PRAVA
MORAJU BITI JEDNAKA ZA SVE!


MISLITE O TOME!


objavio: poglavica u: 14:08
kategorija: Simple Talks obavesti prijatelja | Komentara: ( 60 )
Bas mislim...upravo gledam ovaj miting u Bg za Seselja, sasvim si u pravu Poglavice, svako treba da ima posteno sudjenje, narocito on jer je otisao dobrovoljno...Nisam ni u jednoj politickoj partiji, ali naravno da zellim da u mojoj zemlji -Srbiji bude bolje,
i podrzavam svakog coveka koji radi u tom interesu
bez obzira u kojoj je stranci, u svakoj stranci ima dobrih i postenih ljudi, i obratno..., sposobnih i nesposobnih..., a da je Haski tribunal cirkus-jeste!!!
Poslao zvezdana u 14:17 , 2/12/2006 | Link | |
sta nije cirkus u ovoj zemlji?visi ciljevi su uvek sve gazili pred sobom,hteli mi to mali ljudi ili ne,zato,koliko god to zvucalo odvratno,ali jedino sto me interesuje od sad je samo moj zivot,koji JEDINO mogu da menjam,sve ostalo,tesko.
Poslao foxy u 14:32 , 2/12/2006 | Link | |
Politika je kurva ali ovo nema nikakve veze sa politikom.Čovek je dao reč i održao, zbog toga ga gledam kao osobu vredne pažnje .Nisam ni pravnik ali mi je logično da postoji elementarno pravo da svako odabere kako će da se brani. Ako on misli da je sam sebi naj bolja odbrana ne vidim razlog zbog čega ga Hag tera da odabere KADIJU i sa ove strane - svoje
Poslao gulanfer u 14:42 , 2/12/2006 | Link | |
da... Hag napravi upgrade poslovice "kadija te tuzi, kadija ti sudi" ... na "kadija te tuzi, kadija ti sudi, kadija te brani..."
Poslao poglavica u 14:51 , 2/12/2006 | Link | |
I nije ni politički ni nacionalistički niti radikalski pamflet.Dozivljavam ga kao humatirani gest,vredan paznje, kakav nisu pokazali ni oni kojima je to u "opisu radnog mesta" - nevladine humatirane organizacije ni mnoge druge.
Poslao Lady u 15:50 , 2/12/2006 | Link | |
zaista matori....... ne mogu da se odluchim ko mi izgleda gore, sheshelj ili hag..... mrtva trka sa stopostotnim smrtnim ishodom..... svoja go.na smo trebali pojesti sami.... ali to kad kazem "mi"..... ne nismo to "mi"...nema "mi".... svaka politichka oligarhija je neprijatelj... bar meni...
ali bash podrshka sheshelju... hmmh....
pusti to "prava osudjenika", "ljudska prava" i ostale priche za malu decu....
to je ipak sheshelj, i zao mi je shto tju retji - ali ja ga ne dozivljavam kao ljudsko bitje.
Poslao vojslav u 15:58 , 2/12/2006 | Link | |
jedan od zakona je - ne ubij -
to shto on radi je samoubistvo
samoubistvo je takodje ubistvo...
no taj chovek ionako nije hrishtjanin
Poslao vojslav u 16:12 , 2/12/2006 | Link | |
Polemisali smo jednom o povratku bumeranga na tvom blogu.On je svoj dobio nazad.Postoje kosmicki zakoni.....mocniji od zakona koje su smislili ljudi.Jesmo li kao narod satanizovani ja ne znam...na tu temu vise nista ne znam..znam samo da niko ko je cinio zlo ne zasluzuje mnogo.Ko se maca lati...od maca i strada.Nije to pitanje toga jesmo li p....ili ne....to je stvar neceg mnogo mocnijeg od zakona koji su smislili ljudi.Pravda je spora ali dostizna.Pa svako ko zlo cini..neka misli o tome.Ako u Hagu cine zlo....neka oni o tome misle.Od mene podrsku nemaju ni on ni Tribunal.
Poslao yin u 16:35 , 2/12/2006 | Link | |
ne umem da ga gledam tvojim ocima...sorry, sefe...
Poslao jazz u 16:46 , 2/12/2006 | Link | |
Ne znam koliko bilo ko može učiniti u ovakvim okolnostima kad su oni jači i kad oni određuju pravila igre.Kao što neko iznad reče, više me je briga za sopstvenu egzistenciju, i kad mi ne bude dolazila u pitanje svaki mesec, možda ću se i okrenuti nekim opštim ciljevima.
Poslao Dzo u 17:43 , 2/12/2006 | Link | |
@to all - kada sam pisao ovaj post, nisam ni imao u vidu da bi svi posetioci ovog bloga trebali da dele mišljenje sa mnom, daleko od toga, pa to ni u najvetjoj utopiji ne bi bilo mogutje :))))) .... želeo sam da izrazim svoj stav, i iza toga stojim, post je sam po sebi dovoljno jasan tako da nema potrebe da komentarišem vaše komentare jer bi to dovelo do njegove nepotrebne politizacije, a kao što rekoh nije mi namera da raspirem političke emocije sveprisutnih mi dragih blogera. Oni koji misle da nisam u pravu i ne dele moje mišljenje moraće da prihvate da su time negirili i mišljenja jednog Noama Čomskog, Ramba Amadeusa, Emira Kusturice, Vuka i Danice Draškovića i mnogih drugih, domaćih i stranih intelektualca, političara, umetnika itd... koji su podigli svoj glas, i izdigli se iznad svojih političkih stavova u interesu pravde i humanosti...
Zahvaljujem svima na komentarima....
Poslao poglavica u 18:10 , 2/12/2006 | Link | |
jedna kineska : ako ti misliš ovako a on onako , možda jesi a možda nisi upravau -nećeš nikad saznati . Ako ti misliš ovako a njih više onako možda jesi a možda i nisi upravu - ni to nećeš nikad saznati ....ali ako ti misliš ovako a svi ostali onako - onda si sigurno upravu . Verovatno da je mislilac govorio o raznolikosti tj slobodi mišljenja ili problemu jednoumlja sa druge strane kao kontra tegu..............toliko o tome ko je u pravu , nego bole me ( cenzurisano ) i za Šekija i za standard nečijeg života , ja samo dajem podršku principima jer po onoj "pravda je slepa ali dostižna "mora biti ista za sve .Mislim reći da jednog dana ne nastrada neko ko nije šeki zbog inertnosti nas kao nemih posmatrača , ili ti ovaca za šišanje , mutavaca ,slepaca,rokera ,i svih ostalih što danas imaju preča posla
Poslao gulanfer u 18:49 , 2/12/2006 | Link | |
Mislim kao Voja i kao Yin. Zelim sto pre da zaboravim da su takvi ljudi i postojali.
Poslao miriam u 19:44 , 2/12/2006 | Link | |
yebiga...nikad nisam bila deo mase...a mozda je trebalo...hm.
Poslao jazz u 22:25 , 2/12/2006 | Link | |
Poglavice, pazi kad sam pomislio da ti je neko falsifikovao blog. Ne mogu da verujem da si ti ovo napisao. Onda skapiram da ovo nije MojBlog i da se ovde ne falsifikuju blogovi. Neverovatno. Kao grom iznenadjenje. Ne znam o kakvoj humanosti pricas. Ma ne vredi ni komentarisati. Covece, bas bas bas si me iznenadio.
Poslao clandestino u 22:38 , 2/12/2006 | Link | |
jazz, yin, miriam...slazem se...auh...i dalje ne mogu da verujem
Poslao clandestino u 22:41 , 2/12/2006 | Link | |
provali jos kako nevino i naivno izgleda na ovoj slici. Ljudi, jeste li vi zaboravili kakav je to ubica. Ili imate srece pa nemate nikog u tim krajevima u kojoj su on i njegovi vrlo prakticno sprovodili svoje ideje. A lepa sela u lepoj ravnici gorela. Neverovatno. Inace, obecao sam da nikakvu politiku necu pisati ovde...zato sam i obrisao blogoye/sejn...i otvorio clandestino samo....ali, oprosti poglavice, morao sam...jos jednom... iznenadjene...
Poslao clandestino u 22:44 , 2/12/2006 | Link | |
slažem se i ja....zakoni moraju biti za sve enaki....
Poslao alady u 22:55 , 2/12/2006 | Link | |
čitam ovo i čini mi se da ste svi u pravu.....
a onda se setih nekih davnih godina i studentskih demonstracija i tog istog lika kako vitla pištoljem veoma blizu moje glave iznad koje mašem svojim rodjenim indeksom.....
da me je kojim slučajem upucao, bojim se da ne biste pisali na nekom blogu o meni....i mojim pravima...
Poslao sand u 23:36 , 2/12/2006 | Link | |
ma, uopste nije stvar u pravima. Postoje pravila suda. Njega niko nije "kidnapovao" i odneo tamo. Sam se prijavio. Sam otisao. Sad pravila suda u koji je sam dosao nece da postuje. Izabrao je strajk gladju. Ok. Njegov problem. Treba li sad da ga oslobodimo i oprostimo mu sve? Ma ne pada mi na pamet. Ako je resio da se ubije, ne mozes mu nista. Meni je jako zao sto sam imao priliku da zivim u zemlji u kojoj je taj covek bio na vlasti. I sto sam morao da zivim takav zivot. Naravno, oni koje su oni pobili, o prezivelim clanovima njihovih porodica, imamo li za njih sazaljenja. Hocemo li da ustanemo za njihova prava? Ili cemo da cutimo...kao picke
Poslao clandestino u 23:43 , 2/12/2006 | Link | |
Mislite o tome!
Poslao clandestino u 23:45 , 2/12/2006 | Link | |
a, da...da ne zaboravim...ovom za cija prava ustajete mnogo je bilo drago sto su ubili dr. Zorana Djindjica...nadam ste da ste procitali tu njegovu izjavu koju je dao istraznom sudiji koji ga je posetio zbog ispitivanja njegove umesanosti u atentat. Ljudi...koji vam je?
Poslao clandestino u 23:50 , 2/12/2006 | Link | |
@SEJN - ako neko s pravom treba da bude ogorchen na milosevitjev rezim i doba koje je iza nas, onda sam to JA i moja porodica jer su NATO bombe rushetji most odnele zivot desetina gradjana medju kojima i 30-godisnjeg mladitja, rodjenog brata moje zene... znachi ne trebaju mi lekcije i priche, jer sam doziveo oblike bola o kojima ti prichash, na svojoj kozi, i 100% poznajem tu perspektivu, a koju nikom ne bih pozeleo, pa opet... kao shto vidish nisam ostrashtjen, niti umem da mrzim, niti sam stranachki jurishnik, verujem u univerzalnu pravdu, koja svakog stize pre ili kasnije, ali isto tako, ako malo bolje pogledash post, moja podrshka Seselju, predstavlja zapravo podrsku pravdi i istini, nisam sudija da bih mu sudio niti sam egzekutor da bi ga unapred odstrelio, i na kraju, u interesu istine i pravde je da se Seselju proces istera do kraja. Da li tje eventualni njegov izlazak iz Shevenigena u horizontali reshiti problem ? Netje, Shejn! Isto kao shto nije reshio ni Miloshevitjev, Miloshevitj je ostao chist, jer krivica nije dokazana a on nam sada mashe odozgo, i smeje se. Zato ne izlitji se, budi umeren i dobro proceni shta je pisac hteo da kaze pre nego shto opalish ;) Toliko o tome....
Poslao poglavica u 00:05 , 3/12/2006 | Link | |
Ne, on se ne smeje odozgo. Ako verujes u kosmicku pravdu, on sad gori u paklu. Stvar je u tome sto braniti Seselja nije stvar prava i pravde. Vec stvar morala. Elementarne ljudske pristojnosti. Neko vec rece...sorry, ali ne mogu na to da gledam tvojim ocima. Bez obzira na "toliko o tome", kad ga osude, a moraju da ga osude ako ima pravde na zemlji, i ako on bude to proglasio ne znam cime, i krene u strajk gladju, treba li da stanemo uz njega...do konacne njegove slobode?
Poslao clandestino u 00:09 , 3/12/2006 | Link | |
Ovde je rec o samom sudjenju, ma ko da je u pitanju,
4 godine drzati bilo koga..., il ga pusti ili ga osudi, i neka se svako brani onako kako zeli..., ako je sud ozbiljan i zeli da stekne neku reputaciju, ovako zaista ko sud u Hagu moze smatrati za pravednu i ozbiljnu instituciju, sami sebe podrivaju i svoj ugled...
Poslao zvezdana u 00:14 , 3/12/2006 | Link | |
kako da ne. "trebalo mu je suditi ovde kod naaas" . Stara prica...Mogu da zamislim kako bi to izgledalo...Uz medijsku podrsku Kurira, Pressa, SRS...kako da ne. Evo, imate sudjenje...ubili premijera...sve se zna...meci, svedoci, ovo ono....i evo..tri godine vec. Uz najnize koriscenje tog sudjenje u politicke svrhe...Pa policajci koji obezbedjuju Djindjicevu sestru i naglas citaju Legijinu knjigu, pa ovi sa tetoviranim ruzama na vratovima za koje ministar policije govori da "momci imaju pijetet"...itd itd itd Na zalost, da nije suda u Hagu, trebalo bi ga izmisliti.
Poslao clandestino u 00:20 , 3/12/2006 | Link | |
Ne zamenjuj teze, nisam govorio o tome, shta bi bilo kad bi bilo, vetj o onome shto jeste. Da li je istina ako kazem, da su Sheshelju uskratjena prava na fer odbranu i osnovna elementarna ljudska prava, pa chak i ona koja su tribunalom propisna se ne poshtuju! O tome ja govorim, Shejn! O razlichitim merilima i arshinima koja se primenjuju na Hashke optuzenike, zaboravljash da se pojedini osudjenici nesrpske nacionalnosti, koji su na silu privedeni, danas shetjkaju na slobodi ochekujutji sudjenje, a da se pri tom indirektno ili chak direktno bave politikom.... Shta je to shejn ? Ako me do sada nisi skapirao shta zelim retji, onda mi je zaista zao, jer nemam shta da dodam, mislim da sam bio dovoljno precizan.
Poslao poglavica u 00:27 , 3/12/2006 | Link | |
tacno, dva razlicita stanovista bez ikakve mogucnosti dodirnih tacaka. Well, ostaje nam samo da vidimo kako ce se stvar zavrsiti. Zelim mu dug zatvor. I da se svako jutro budi sa osecajem krivice. Ali to je nemoguce. Jer taj covek nema savest
Poslao clandestino u 00:29 , 3/12/2006 | Link | |
Nisam clan niti simpatizer nijedne stranke i mislim da su sve stranke manje vise iste jedino im je bitna vlast. Ali radikalima skidam kapu jer ako nista drugo bar su se potrudili da urade nesto za Srbiju. Seselj je odavno govorio sta nas ceka i on se odavno suprostavljao raznim vidovima zla koja su unistavala Srbiju, bio i je i u zatvoru nekoliko godina zbog toga, ne vidim ni jednog politicara iz sadasnje Demokratske garniture koji je imao grabrosti da se tamo 70-tih i 80-tih godina suprostavlja vlasti sem u nekom delu Micunovica i Kostunice. Ali to je nas problem da Srbin Srbinu uvek smesta zbog proklete vlasti, pa na kraju jos ispadne velikan u Srpskoj istoriji. Setimo se samo sta je Milos uradio Karadjordju a sad imamo jednu od najvecih ulica nazvanih po njemu, nesto nisam video da se neka bitna ulica zove recimo ulica Cara Lazara.
Tako ce biti i za 50 godina, nasi unuci ce uciti kako su tamo neki bili veliki Srbi a oni koji su stvarno nesto uradili za ovu drzavu bice niko i nista.
Poslao branko9 u 00:46 , 3/12/2006 | Link | |
@Shejn, znash, zanimljivo je s tobom polemisati, i nemoj misliti da dozivljavam ovo drugachije, nego kao prijateljski sukob razlichitih mishljenja, eee... sad si mi ovim komentarima izmamio osmeh na licu, jer chitahjutji i tvoje ranije postove i komentare doshao sam do zakljuchka da si demokrata (po politichkom opredeljenju, iapravi me ako greshim), a ono shto je kontradiktorno kod tebe je upravo retorichki stil kojim pucash, a koji je tako svojstven upravo radikalima, nemoj zameriti na ovo poredjenje, ali sve ovo shto sam naveo u postu nije nishta drugo do jedno sasvim moralno i demokratsko vidjenje date situacije....
Poslao poglavica u 00:47 , 3/12/2006 | Link | |
poglavice, naravno da je prijateljsko...cesto cujem taj stav o radikalizmu mojih stavova, jos cesce cujem rec "ekstremizam"...no, dobro...ekstremno sam za to da ubice idu u zatvor. Ekstremno sam za to lopovi idu u zatvor. Takodje ekstremno sam za to da se od ove zemlje napravi nesto normalno. Da li sam "demokrata"...pa, ne znam...blizi sam ideji prosvetiteljskog apsolutizma.
Poslao clandestino u 00:54 , 3/12/2006 | Link | |
Ovde bi se trebalo pozabaviti uzrocima a ne posledicama.Zasto je neko zavrsio u zatvoru?Zasto to nismo bili mi koji sve ovo pisemo..nego on ili bilo ko ko je tamo zavrsio?Univerzalana prvada ne postoji i nikada nece ma kako mi dizali glas.Nikad i nije postojala.Zato je svaki covek duzan da misli unapred sta cini da se ne bi posle suocavao sa ovakvim posledicama.Ako je neko zavrsio u zatvoru ocigledno je da mu je tamo i mesto.Pravda se u ljudskim rukama obicno pretvori u nesto drugo..ali zato postoji kao sto rekoh kosmicki zakon koji radi za sebe.i nepogresiv je.Negirati intelektalce nije sramota..naprotiv...to je odlican pokazatelj da covek misli sopstvenom glavom.Biti umetnik ili intelektualac nije garant kvaliteta u duhovnom smislu.Ovom je narodu hitno potrebna promena u nacinu razmisljanja kada su takve pojave u pitanju.Od silne zagledanosti u autoritete ovaj je narod oslepeo.
Poslao yin u 00:58 , 3/12/2006 | Link | |
Jeste, Branko9, jedini su radikali uradili nesto za Srbe i Srbiju.Svi se secamo kako su oni to lepo radili devedesetih godina. Cetiri rata smo prosli, plus nas je bombardovala najveca sila u istoriji covecanstva. Plus imamo desetine hiljada izbeglica, a sada vidim da se pozivaju i Srbi iz Crne Gore da dodju ovde. Demokratija je cvetala. Ko nesto pisne, bude ubijen. Zatrpan na Fruskog gori. Novine zatvarne. Palme cvetale. Pinkovi. Dizelasi. Korumpirano sve od vrha vlasti do poslednjeg policajca. Hleb bio nekoliko milijardi. Benzin smo sipali u kola iz flasa od Pepsija. Ma uzivanje. Ajd, svi, da se vracamo!!!
Poslao clandestino u 00:59 , 3/12/2006 | Link | |
@branko - ima istine u tome shto govorish, ne mogu da se vratjam toliko u proshlost, zadrzatju se samo na onu istoriju kroz koju sam ziveo. Definitivna je chinjenica da su srbi srbima najvetji neprijetalj, pa hajde malo da bacimo pogled unazad od Tita na ovamo, svi lideri (bili na vlasti ili ne) su odbacivani kao stare krpe posle upotrebe, klelo se u Tita, doshao Sloba krajem 80-ih i chuvena jogurt revolucija, Tito je odbachen kao pas. S pojavom parlamentarizma, radjaju se novi liderchitji, gde je danas ta milionska masa ljudi koja je stala uz Vuka Draskovitja pochetkom 90-tih? Bojim se da Vuk netje uspeti na ovim izborima ni cenzus prebaciti. Idemo dalje, 2000.-ta, Vojislav Koshtunica, i opet mase i revolucija, i neka me sada slobodno svako pljune ko te 2000-te godine nije u Kostunicu gledao kao mesiju (a ko je bio opozicionar). A koliko danas, istih tih iz mase pljuju po njemu.... i idemo daljeeee... ne znam ko tje biti sledetji, ali jedno znam da ga ista sudbina cheka.... takvi smo, jbga.....
Poslao poglavica u 01:02 , 3/12/2006 | Link | |
Hej shejn, pa ne preteruj bash toliko kad su mediji u pitanju, ja sam sada zeljan da pogledam TV ili prochitam neke nezavisne, da ne kazem bash opozicione novine. A tih godina bilo ih je na pretek, bash kao i raznih sorosa, koji su i kapom i shakom poklanjali novac svakom ko je drugachije mislio od rezima. Drugo, radikali su partticionisali na vlasti sa socijalistima samo poslednje 2 godine ukoliko me setjanje sluzi, a ako se ne varam ni Vuku tada nije smetala fotelja... Dakle interesi su uvek bili ispred naroda! Dalje, interesi globalistichkog i imperijalistichkog americhkog rezima za pozicije na Balkanu su jedini uzrok raspada SFRJ i rata na tim prostorima, nemojmo se zavaravati da je Miloshevitj bio reziser krvoprolitja na balkanu. I on i Tudjman i Izetbegovitj, svi su oni bili shahovske figure u tudjim rukama, ili bolje recheno sredstvo kojim bi se doshlo do zacrtanog cilja. Ko god da je bio na njihovom mestu isto bi proshao, samo bi mozda nijanse bile drugachije.... Cilj je ostvaren, na nesretju obichnog naroda....

Izmenio poglavica dana 3/12/2006 u 01:24
Poslao poglavica u 01:23 , 3/12/2006 | Link | |
hm. i bas americki imperijalizam. mi tako lepo sedeli, brali cvece, pili vino, gajili voce, jeli sir...i onda strasni americki imperijalisti dosli. Pa nesto ne verujem u to. Imam dovoljno godina da se setim oblepljenih autobusa milosevicevim slikama, bg univerziteta, milion ljudi na kosovu, pred skupstinom, poziva u rat...secam se i Sluzbe koja je organizovala naoruzavanje naroda...osnivala je i stranke, doduse. Kad si glup kao noc...e onda dodju interesi.
Poslao clandestino u 01:29 , 3/12/2006 | Link | |
da bash tako je bilo, sadili smo cvetje, jeli smo luk i pili domatju sljivu, nismo se preterano sekirali, dok su se isti ti motjnici iz senke poigravali sa Sovjetskim Savezom, eh kako bi inache uzivo odgledao onaj chuveni koncert Roger Waters-a sa prijateljima na zidu. Pa onda redom, rumunija, direktan prenos kao da gledash holivudski visokobudzetni akcioni film, pa malo ovo, pa malo ono, pa na kraju su reshili da ne diraju Titovu Jugoslaviju? Jel? Ona tje ostati pod zashtitom UNESCA... e malo morgen, doshla je i ona na red... Izvini shto sam glup ne mozemo svi biti pametni, shta bi svet sa tolikom pametju :)))))))
Poslao poglavica u 01:42 , 3/12/2006 | Link | |
nisam tebi rekao da si glup, bre. Mislio sam da smo ispali glupi kao narod. Doveli se u situaciju da mogu da manipulisu sa nama. Ne samo ameri, vec ko god je hteo. I batjuske su manipulisale. I Turci. I Francuzi. Svi. Ali sami smo se doveli tu gde smo bili.
Poslao clandestino u 01:48 , 3/12/2006 | Link | |
sto se rumna tice, ne znam. Secam se neke Sekuritatee, secam se nekog Causeskua...secam se da su zivleli bre u blatu pedeset godina. Secam se i da im je puko film u jednom trenutku i da su sredili za par dana stvari. Mislim da Causescu nije docekao nekakav sud rumunski niti haski. Stradao je kraj nekog puta, bezeci od naroda koji ga je voleo. I vidis...za tacno mesec dana...Evropska Unija. Nama trebaju vize i za Bugarsku. Ako uopste imamo pare da odemo u Bugarsku. Na more. Hahaha. A da mi je neko 89 rekao za Bugarsko more mislio bi da je odlepio totalno
Poslao clandestino u 01:52 , 3/12/2006 | Link | |
neću ovoga puta čitati tudje komentare.....zato što je rasprava politička ili bilo koja druga nepotrebna.....pravo čoveka na odbranu je nešto što bi moralo biti neprikosnoveno, a presudu donosi sud, a ne ja....ma šta o njemu mislila politički...on je desničar, ja levičar.....on je pragmatik ja sanjar....i sve to nije važno....jer i njemu se mora dozvoliti da se brani pošteno, kao i meni.....kao i svima nama.....POGLAVICE, nemam šta da dodam,osim: podržavam, HAUG.
Poslao dambldor u 01:54 , 3/12/2006 | Link | |
ma naravno da sam glup Shejn, kad nisam zbrisao iz ove zemlje ko sav normalan svet, nego sam ostao da se borim s vetrenjachama... uzivaj druze.... nego mogli bi mi ovako do jutra, a to netje ni sheshelju da pomogne da dodje do svojih prava, niti tje nekom od sadasnjih liderchitja koristiti za predizbornu kampanju, pa prema tome, dabome, poglavica u to ime pristavlja kafu za laku notj svim namernicima na ovom blogu, i zeli vam ugodnu i laku notj... chitamo se ;)
Poslao poglavica u 01:56 , 3/12/2006 | Link | |
Clandestino uzmi malo procitaj istoriju. Da nije bilo Tita i njegovih parcanja Srbije mi ne bi imali problema sa Kosovom i bili mnogo jaci kao nacija. Posto ja imam 23 godine i nisam ziveo u to vreme ali sam se trudio sto vise da saznam, jedino sam za Seselja cuo da je poskusao da ukaze na to i da spreci ono sto nam se sada desava.
Drugo, rat 91 nisu oni zapoceli nego hrvati i slovenci koji su izvrsili mucke napade na nase regrute koji su ni krivi ni duzni bili na odsluzenju vojnog roka.
Koliko se ja secam Radikali nisu bili u vlasti kada se desavala vecina stvari za koje ih optuzujes(pomesao si ih sa Slobom).
Koju crnu Fusku goru ti pominjes pa jer ti znas koliko je Srba i kako zavrsilo zavrsilo za vreme Tita, to je tiranija, ali niko od nasih sadnjasnjih politicara nije imao hrabrosti da pisne nego su sad svi jaki.
Da jos jednom sumiram JA NISAM SIMPATIZER RADIKALA I MISLIM DA SU SVI POLITICARI MANJE VISE ISTI, ali treba postovati tog coveka koji se jedini suprostavljao u ono vreme nevidjeno jakom aparatu i koji je spreman da da zivot da bi pokazao sta se nama Srbima radi u Hagu za razliku od Muslimana,Hrvata i Siptara i da smo mi ti koji su zadnih 15 godina bili zlostavljani.
To je sustina mog komentara i mislim da bi svi Srbi trebali da se sloze oko ovoga.
Poslao branko9 u 01:56 , 3/12/2006 | Link | |
Poglavice, hvala na kafi...treba jos malo da sibam one majmune sa MojBloga, dobro ce doci...Branko, sustina tvojih reci mi je potpuno jasna. Noc.
Poslao clandestino u 02:02 , 3/12/2006 | Link | |
q q lele .. shta propustih :))))) ( mozda i bolje ;)
Poslao vojslav u 02:22 , 3/12/2006 | Link | |
Znala sam da ce tako ispasti....
Poslao Oli u 03:06 , 3/12/2006 | Link | |
bez obzira sto se ne slazem sa sefom (a imam i ja svoje mozda isuvise jake razloge, kao sto ih ima i on) i dalje mislim da je dusa od coveka (sef, mislim, a ne Seki ;) )....

i kapiram sta je hteo ovim postom...
Poslao jazz u 04:11 , 3/12/2006 | Link | |

Од појаве на политичкој сцени
доживљавао сам га као интелигентну будалу.
Ипак, потпуно му дајем за право, да има суђење
по свим правилима трибунала, а не да их суд мења према тренутном расположењу (уместо на српском на "језику који он разуме") јер двоструки аршини не приличе европској институцији, а ако тако треба, онда од права и правде, од суђења нема ни мрве.
По ко зна који пут ме догађаји стављају да браним човека с чијим ставовима се не слажем.
Ипак, #поглавице, могао си наслов да примериш
угледу који је "БЛОГОЈЕ" створио.
Poslao Tay u 07:31 , 3/12/2006 | Link | |
Kada je Vuk Draskovic imao onu masovnu podrsku, da je zapad hteo da on srusi Milosevica-bio bi srusen, ali Milosevic je srusen tek kada su ostvarili svoje ciljeve (da nas malo izbombarduju, osiromase, ponize...), sve pod izgovorom "on je komunjara" i cisti pred svetom, a da je pobedio Draskovic onda kada je realno i mogao kako bi sve to cinili zemlji koja je demokratska i koja je protiv komunizma....,
svi smo postali banana zemlje-sto su i zeleli, i nema nam druge nego da ih slusamo jer ima opet da nadrljamo..., zato ko moze, mozda je najbolje gledati sebe i svoju porodicu jer bice onako kako veliki odluce, a tako je bilo i u proslosti-da prestanemo da se bavimo velikim stvarima jer smo mali i slabi, ali mozemo u svojoj zemlji svako na svoj nacin da se potrudimo da ova zemlja bar na nesto lici..., ne mora covek bas svuda (skola, bolnica, sudovi...) da oseca sav ovaj haos i ludnicu...mnogo mi je zao tog naroda koji je izginuo, invalidi, ostali bez kuca, i svih nas-dobro smo mi i normalni koji smo ostali...:)))
Poslao zvezdana u 10:15 , 3/12/2006 | Link | |
Јесте #звездана, сасвим си у праву.
Све је могло бити мноооого другачије.
У се и у своје кљусе, а треба се и често
питати, шта сам ја учинио за своју земљу.
СЛОБОДА ШЕШЕЉУ, а кад га ослободимо, онда
да му судимо...као човеку. Или ће му ово бити довољно,
ако из тога извуче поуке о бахатости и нетолерантности.
Poslao Tay u 10:45 , 3/12/2006 | Link | |
Neverovatno čitam a osećam čir kako radi , pa ja sam rođen u Nemačkoj i odrekao se njihovog državljanstva verujući u Srbiju . Verujući da sam jedino onaj kojeg osećam u srcu . Ja sam Srbin i hoću da se to sa slobodom može uvek reći svugde i svakom . Ne mogu da verujem da jedino sami sebe možemo toliko da ponižavamo , mi se jedino od" njih "razlikujemo samo po uspešnosti nanošenja štete Srbiji - mi smo bolji .LJudi nije bitan Šešelj BITNA JE PRAVDA pri čemu ne tvrdim da je na njegovoj strani
Poslao gulanfer u 17:10 , 3/12/2006 | Link | |
Svako zaslužuje fer suđenje, pa i Veliki Šešeljetu, mada što se mene tiče - u cijelu Hašku priču se sam dobrovoljno uvalio, dobro se izglupirao raznoraznim vulgarnim opaskama koje su nam svima poznate, pa sada neka se ne čudi kada ga ne shvataju ništa ozbiljnije nego on njih.

Haug. Rekao sam.
Poslao Seven u 17:48 , 3/12/2006 | Link | |
Sta reci pravda je i u svetu i u Srbiji selektivna i naklonjena onim jacim nebitno je dali se snaga ogleda finansijski ili u fizickoj snazi osetio sam to i sam na svojoj kozi.
Sto se tice Seselja kao coveka slazem se da Haski tribunal a i nasa vlada radi protiv ove zemlje kao sto su to radile neke druge vlade sto me i necudi posto je malo postenih politicara...
Nepripadam ni jednoj stranci i zalazem se da sto manje ljudi ide na izbore posto politicari nista nerade ni u korist drzave a ni naroda ove zemlje ali zato za njih rade i nemogu da se medjusobno dogovore ko ce koliko da uzme kajmak ali i mleko...
Tako je i sa pravdom
Poslao bobanrks u 05:32 , 5/12/2006 | Link | |
Slazem se u potpunosti ,nisam ni u jednoj stranci jer mislim da nijedna nije dostojna članstva,a u politiku se ni malo ne razumem,ali tako neuka mislim da smo pogrešili u samom startu još kod prvog zahteva haškog suda.
Poslao bubili u 00:27 , 6/12/2006 | Link | |
Ja ne bih da kvarim vashe caskanje , samo doshla da pozdravim , a moje mishljenje .... Hmmm....
Poslao dreamybanny u 00:31 , 6/12/2006 | Link | |
hihihiihih
zekonja
isto kao da si ga rekla :D
Poslao poglavica u 00:34 , 6/12/2006 | Link | |
;) uzivaj te ....
Poslao dreamybanny u 00:37 , 6/12/2006 | Link | |
osh chaj sa rumom ???
:D
Poslao poglavica u 00:39 , 6/12/2006 | Link | |
ajde dojdite na chet da pijemo
Poslao dreamybanny u 01:01 , 6/12/2006 | Link | |
bez obzira na mishljenje o njemu treba retji.... svaka mu chast, pobedio je onu bagru... naime hashki sud je danas popustio i ispunio njegove zahteve...
Poslao vojslav u 20:32 , 8/12/2006 | Link | |
hashki tribunal namenjet za srbima jebem ameriku i sve evropske zemlje kad ne mogu dokazati da je sheshelj kriv zasto maltretiraju coveka ziveo sheshelj
Poslao cetnik u 01:10 , 9/7/2008 | Link | |