... i gledam, dragi moji blogeri, od ranog jutra!
Nisam spavao. Odgledao sam maratonsko izdanje EXTRA TURBO GRAND PARADE POLITICS SHOW-a na 2. kanalu RTS, i nisam ga gledao zato što sam ostrašćeni političar, već zato što me je jebavala kostobolja - zbog stečene mi meteoropatije, pa onako uz put meškoljeći se u krevetu ne odoeleh a da ne bacim s vremena na vreme ove moje plave okice na cirkus koji se dešavao.
A kakve to veze ima sa Vama ?
Pa ima... od ranog jutra čitam Vas, e sad - da Vas ne prozivam po imenu, nisam u ulozi Borke Vučić, ali, jednima se zacrnelo pred očima, drugi već vide NATO bombardere na nebu Srbije, treći se pitaju koliki je IQ glasača u Srbiji koji podržavaju SRS, četvrti iscrtavaju karikature neverovatno pogrdne, peti već spremaju pasoše i karte za čekiranje ... jel? itd....
No dobro - to je Vaše demokratsko pravo izražavanja uzrokovano političkim nezadovoljstvom, a blog je medij, koji je kao mesto, idealno stvoren za to, zar ne? Ono što mi je zapalo za oko, i u neku ruku zaprepastilo, a to je da se prosto takmičite ko će više da ocrni svoje političke neistomišljenike i sve ono što se noćas desilo u parlamentu Srbije, a da u svom tom zanosu ne shvatate da postajete upravo nalik istim onim akterima od noćas, onim istim Vašim idolima, za koje sam, (dobru većinu njih), imao jedno sasvim korektno mišljenje. Međutim, sve one uvrede, sav onaj prljav veš, ne da je poljuljalo moje mišljenje o tim nekim pojedincima, nego, ja takve neke stvari nisam imao prilike da vidim ni u onim kafanama koje po pravilu zovemo prčvarnicama.
Zar ne shvatate da Vi koji težite demokratskim principima, evropskoj integraciji, upravo takvim svojim stavovima i ponašanjem pokazujete se u svetlu koje se kosi sa osnovnim principima demokratije, a to je, poštovanje volje većine u parlamentu a samim tim i volje većine građana u Srbiji.
Ali, nebitno je i to, ajde da ostavimo to po strani, pitanje dolazi sledeće - dragi moji, možemo li, i zaslužujemo li, da sa takvom (ne)kulturom - kakvom je iskazujemo, budem uopšte deo onoga za čime, a siguran sam, svaki građanin ove zemlje teži, deo Evrope ? Možemo li ?
Bruka, katastrofa, pa ne možemo, ehheeeejjjj... ne samo da nismo po tom pitanju odležali male boginje, nego nam još uvek pampersi vire iz gaća.
A to da li nam je belo, sivo ili crno, tako je - kako je. Dok se jednom ne smrkne drugom neće da svane, oduvek je bilo i uvek će tako ostati. Ono što znam, što sigurno znam, jeste - da je meni danas svanuo topao i svetao dan, ali ne zato što je Tomislav Nikolić izabran za predsednika parlamenta, nego zato što mi ga je Bog danas takvim dao.
I još nešto, bavio sam se četiri ili pet godine svojevremeno politikom, ali nikada, ama nikada svojim političkim protivnicima nisam uputio ni jednu jedinu pogrdnu reč, ako je u mom vokabularu bilo dovoljno rečitih argumenata da rušim svog političkog protivnika - rušio sam ga, ali argumentovano i sistematski i nikako drugačije. Baveći se politikom potvrdio sam sebi jednu taaako veliku istinu, a to je - da je politika ogromna kurva. Onog trenutka, kada je moja partija ušla u koaliciju sa najljućim neprijateljem, koji nas je godinama proganjao, batinao, maltretirao i definisao kao građane ne drugog, ne trećeg reda, već kao neprijatelje broj jedan ( a sve se to dešavalo u drugoj polovini devedesetih, da ne bude zabune ), dakle kada smo sa njima ušli u koaliciju, ja sam istog momenta podneo ostavku. Jer sve ono što sam godinama posmatrao jednim očima u sekundi je dobilo sasvim drugu projekciju, i da onaj program partije koji sam zastupao od jednom je postao marginalna stvar. A šta je bilo važno? Pa isto što i sada, ministarske fotelje, resursi, da ne spominjem golubove preletače koji su se od jednom pojavili u jatima a do juče nas isti ti pljuvali...
Muka mi je bila, ogromna muka, mnogo veća nego ona Sartrova... Okrenuo sam leđa, pozdravio civilizovano svoje dojučerašnje kolege i izašao na vrata, ali izašao sa čistim, neuprljanim obrazom i čistom savešću pred onim ljudima i glasačima koje sam predstavljao. Izašao sa istim onim stavom i sa istim onim principima zbog kojih sam i prihvatio da udjem u sve to....
Zašto Vam sve ovo govorim, govorim Vam samo iz jednog razloga! Postoje časni i pošteni ljudi u svim političkim opcijama ove naše zemlje, kako god da im se partije zvale. Nije reč demokratija ničiji brend, nije. Niti sam termin demokratija u nazivu politčke partije apriori definiše istu takvom.
Demokratija je nešto što si po opredeljenju, ili je imaš u sebi ili je nemaš, i nećeš je steći time što ćeš okačiti bedž na reveru na kome je skraćenica političke opcije koju podržavaš a koja u sebi nosi taj termina uz put poštojući slepo volju svojih partijskih pretpostavljenih.
Ne! Potražite demokratiju u sebi.
Pokušajte minimalno da ispoštujete svoje političke neistomišljenike ukoliko želite da i sami budete poštovani, Ispoštujte ih zbog gomile normalnih ljudi koje Vi prosto ne želite da vidite da postoje, ispoštujte ih zbog gomile tih normalnih ljudi koje Vi odbacujete samo zato što ne dele vaše politčko mišljenje a koji su simpatizeri ili članovi tih partija, i čiji koeficijent inteligencije, verujte mi, može biti mnogo veći i od Vašeg a i od mog, u suprotnom, šta da vam kažem...
Pošalji komentar
Komentari:
Испоштавти значи престати поштовати.
Као испушити.
Указати поштовање значи поштовати.
Ја лично нисам за демократију.
То је подвала.
Аутократа сам.
Ја па ја!
А кад већ не можеш да спаваш због костобоље, или чега год било у вези с тим, покушај са "Диклофенак" ретард-ом.
Спаваћеш к'о беба.
Трчаћеш к'о гепард.
А о оном да не причам.
.........
Како, бре, ово нико осим мене не коментарише?
Као испушити.
Указати поштовање значи поштовати.
Ја лично нисам за демократију.
То је подвала.
Аутократа сам.
Ја па ја!
А кад већ не можеш да спаваш због костобоље, или чега год било у вези с тим, покушај са "Диклофенак" ретард-ом.
Спаваћеш к'о беба.
Трчаћеш к'о гепард.
А о оном да не причам.
.........
Како, бре, ово нико осим мене не коментарише?
Poglavice, svaka cast za ovaj tekst!
U svakj stranci postoje ljudi vredni postovanja,
i oni "drugi", ti drugi se jako dobro prepoznaju, to su oni prilepci koji slepo prate vodju, oni poltroni..., koji na kraju krajeva uniste i samog vodju, umiljavaju mu se, podilaze mu,neguju njegovu sujetu..., a sami vrlo nesposobni i uglavnom ljubomorni na vodju, a pravi vodja treba da oseti takve ljude i da ih odbaci jer sa njima nikada nece uspeti..., pravi vodja cesto ima zaista neku jaku ideju, i zivi za nju, cesto i strada zbog nje, a prilepci se tad izvuku i odu kod drugog vodje..., zapravo prilepci nikada i nemaju svoju ideju, oni samo gledaju da dodju do koristi kroz neciju ideju.
Treba graditi normalno drustvo, gde ce se postovati red i zakon, gde ce oni koji prekrse zakon odgovarati za to..., ali kod nas je mentalitet grozan, gradjanska svest na nuli-sto je odlicna klima za vladavinu bezobrznih.U svakoj drzavi postoji kriminal, i sve ono skriveno..., ali obican covek ne treba to da oseti, ovde da bi bio cistacica u nekoj zgradi-treba da pripadas nekoj stranci???A kad dodje druga stranka-menja se i cistacica...Ludost.
U svakj stranci postoje ljudi vredni postovanja,
i oni "drugi", ti drugi se jako dobro prepoznaju, to su oni prilepci koji slepo prate vodju, oni poltroni..., koji na kraju krajeva uniste i samog vodju, umiljavaju mu se, podilaze mu,neguju njegovu sujetu..., a sami vrlo nesposobni i uglavnom ljubomorni na vodju, a pravi vodja treba da oseti takve ljude i da ih odbaci jer sa njima nikada nece uspeti..., pravi vodja cesto ima zaista neku jaku ideju, i zivi za nju, cesto i strada zbog nje, a prilepci se tad izvuku i odu kod drugog vodje..., zapravo prilepci nikada i nemaju svoju ideju, oni samo gledaju da dodju do koristi kroz neciju ideju.
Treba graditi normalno drustvo, gde ce se postovati red i zakon, gde ce oni koji prekrse zakon odgovarati za to..., ali kod nas je mentalitet grozan, gradjanska svest na nuli-sto je odlicna klima za vladavinu bezobrznih.U svakoj drzavi postoji kriminal, i sve ono skriveno..., ali obican covek ne treba to da oseti, ovde da bi bio cistacica u nekoj zgradi-treba da pripadas nekoj stranci???A kad dodje druga stranka-menja se i cistacica...Ludost.
Moj naklon :D
, ali ne zato što je Tomislav Nikolić izabran za predsednika parlamenta, nego zato što mi ga je Bog danas takvim dao.
....brvno u svom oku ne vide.......
, ali ne zato što je Tomislav Nikolić izabran za predsednika parlamenta, nego zato što mi ga je Bog danas takvim dao.
....brvno u svom oku ne vide.......
Poslao
lazarica
u
08:57
,
9/5/2007
| Link | |
Sto ste dosadni sa tom politikom i fudbalom!!!Vi muskarci bi se samo nesto bunili, ovek ste antiprotivni...mozda ste zato i tako, tako slatki:)))
A vec ako imas kostobolju, i poslusas savet Tay-a odmah kupi i Ranisan, jer ces tako ostetiti zeludac da ce ti se kasnije tvoja kostobolja ciniti kao povetarac, prema oluji od bolova stomaka:))
Kažu da se kostobolja najbolje leči lozovačom, oblog spolja, oblog iznutra:)))
A vec ako imas kostobolju, i poslusas savet Tay-a odmah kupi i Ranisan, jer ces tako ostetiti zeludac da ce ti se kasnije tvoja kostobolja ciniti kao povetarac, prema oluji od bolova stomaka:))
Kažu da se kostobolja najbolje leči lozovačom, oblog spolja, oblog iznutra:)))
Hmmm...."kultura" u Srbiji nije nesto cime mozemo da se pohvalimo.Cinjenica je da je narod praktikuje vrlo selektivno (kad kome odgovara...tad se poziva na kulturu). Izraziti se karikaturom i izneti svoje misljenje nije nista zbog cega covek treba da bude kritikovan bas u ovoj meri.Ali i to je deo demokratije....pa se o tome da polemisati.
Sve sto je navedeno u postu je "laka prehlada" za sve ono sto je izazvalo takve reakcije ljudi.
Opsovati...u odnosu na 15 godina mraka i patnje je stvarno potpuno benigna pojava.
Neki ljudi su ziveli kao "bolesni psi" za vreme proslog rezima,koji je svima nama doneo mnogo nevolja (doduse nekima i nije) i danas osecamo posledice takvog zivota.
Volja vecina gradjana Srbije je vrlo diskutabilna (o tome bi se dalo razgovarati danima)......i to sto je samo volja u pitanju...ne znaci da je ispravno i dobro.Istina je da se sve moze reci na lepsi nacin. Ipak samo jedan zivot imamo.Do pola nam je vec zagorcan.... pa ako covek i opsuje....ako se izrazi karikaturom.....ako je ljut.....ako brine kako ce deca da mu zive....hoce li cekati u redovima za hleb (ej....za hleb)....i nije tako strasno.Koeficijent inteligencije nije garant za dobar zivot.Evo,bas u poslednje vreme...ljudi se bave pitanjem emocionalne inteligencije koja je daleko vaznija kada je umece zivljenja u pitanju.
Biti demokratski opredeljen na znaci da treba biti Isus Hrist.Sto da se razumemo...sve i da hocemo....nismo u stanju.Ko kaze da jeste......laze pa razbija....
Sve sto je navedeno u postu je "laka prehlada" za sve ono sto je izazvalo takve reakcije ljudi.
Opsovati...u odnosu na 15 godina mraka i patnje je stvarno potpuno benigna pojava.
Neki ljudi su ziveli kao "bolesni psi" za vreme proslog rezima,koji je svima nama doneo mnogo nevolja (doduse nekima i nije) i danas osecamo posledice takvog zivota.
Volja vecina gradjana Srbije je vrlo diskutabilna (o tome bi se dalo razgovarati danima)......i to sto je samo volja u pitanju...ne znaci da je ispravno i dobro.Istina je da se sve moze reci na lepsi nacin. Ipak samo jedan zivot imamo.Do pola nam je vec zagorcan.... pa ako covek i opsuje....ako se izrazi karikaturom.....ako je ljut.....ako brine kako ce deca da mu zive....hoce li cekati u redovima za hleb (ej....za hleb)....i nije tako strasno.Koeficijent inteligencije nije garant za dobar zivot.Evo,bas u poslednje vreme...ljudi se bave pitanjem emocionalne inteligencije koja je daleko vaznija kada je umece zivljenja u pitanju.
Biti demokratski opredeljen na znaci da treba biti Isus Hrist.Sto da se razumemo...sve i da hocemo....nismo u stanju.Ko kaze da jeste......laze pa razbija....
Poslao
yin
u
10:38
,
9/5/2007
| Link | |
E ovo je prvi post o politici na koji cu da ostavim komentar,svaka cast,odlicno si ovo rekao :)
Jest. Stvarno je strašna ta nekultura. Medjutim, sećam se dobro tih devedesetih ko je taj manir uneo na političku scenu. Ko je vredjao ljude nazivajući ih izdajnicima, stokom, stranim plaćenicima, znamo ko naziva Predsednika Srbije "ustašom", ko je pljuvao, bacao čaše s vodom na neistomišljenike, upirao pištolje, pucao iz pištolja sa prozora "gradske kuće" dok traje miting neistomišljenika, znamo ko je proterivao Hrvate iz "Vojislavaca" (Hrtkovci), znamo ko je pobijene ljude dovozio kamionima i sahranjivao kraj autoputa, u Batajnici, znamo kako su iz Dunava isplivavali kamioni iz kojih su ispadala mrtva tela, delovi tela, znamo ko je ubio bivšeg predsednika Srbije, ko je dao nalog, ima presuda, znamo ko je upropastio svaku ideju normalnog života, znamo ko je doveo zemlju u najveću krizu od njenog nastanka, opljačkao je do poslednje marke, dolara, forinite, preneo pare na Kipar, a na kraju nas doveo pod nato bombe. Znamo da je trebalo mnoooooogo, mnooooooogo snage sve to preživeti.
Tako da, u danu kada se SIMBOL te politike vraća na vlast, oprostićete nam malo karikatura, Poglavice.
Nekima je sigurno tada bilo lepo, neki su se bavili politikom u to vreme, možda baš tom, nekima nije smetalo, jer uvek nalaze krivicu u Vatikanima, Amerikama, EUnijama, Iliuminatima...
Nekima je bilo, veruj mi, odvratno.
I onda taj SIMBOL propasti, sloma jedne države, izjavi kako mu je žao što Srbija nije ruska gubernija i kako se nada da će Rusija smisliti neki način da stvori antievropski savez država i da će on težiti da nas tu vodi.
Izvini, malo mi odvratno od rekapitulacije. Odoh da radim : )
Tako da, u danu kada se SIMBOL te politike vraća na vlast, oprostićete nam malo karikatura, Poglavice.
Nekima je sigurno tada bilo lepo, neki su se bavili politikom u to vreme, možda baš tom, nekima nije smetalo, jer uvek nalaze krivicu u Vatikanima, Amerikama, EUnijama, Iliuminatima...
Nekima je bilo, veruj mi, odvratno.
I onda taj SIMBOL propasti, sloma jedne države, izjavi kako mu je žao što Srbija nije ruska gubernija i kako se nada da će Rusija smisliti neki način da stvori antievropski savez država i da će on težiti da nas tu vodi.
Izvini, malo mi odvratno od rekapitulacije. Odoh da radim : )
Poslao
Anoniman
u
11:21
,
9/5/2007
| Link | |
Naravno, Nenadjebiv...
znam da si prepoznao : )
znam da si prepoznao : )
Poslao
Anoniman
u
11:22
,
9/5/2007
| Link | |
Moram ovo reci...,Nenadjebivi:)
Nemam kapi srpske krvi, nisam ni pravoslavna,
nije meni bas bilo lako za vreme rata ili bombardovanja biti medju srbima, bilo je nekih koji su me onako popreko pogledavali, ali vecina je bila OK.
Srbija je moja domovina-nemam druge, a ja-bas ja u to doba mogla sam dobiti papire kakve hocu i otici bilo gde, ali nisam, volim svoj grad, volim svoju domovinu..., i sve sto si rekao - to je tacno, i ta prica kod kulturnog naroda koji je samokritican moze da prodje i da bude super docekana ali mora se da bi bili realni, objektivni..., otvoreno reci da su to i oni drugi Srbima radili, i te kako su radili..., zrtve su zrtve,civili su civili, prognani su prognani bilo koje vere i nacionalnosti..., a ko god istice jedne zrtve a ne spominje one druge-prosto nije uredu!
Nemam kapi srpske krvi, nisam ni pravoslavna,
nije meni bas bilo lako za vreme rata ili bombardovanja biti medju srbima, bilo je nekih koji su me onako popreko pogledavali, ali vecina je bila OK.
Srbija je moja domovina-nemam druge, a ja-bas ja u to doba mogla sam dobiti papire kakve hocu i otici bilo gde, ali nisam, volim svoj grad, volim svoju domovinu..., i sve sto si rekao - to je tacno, i ta prica kod kulturnog naroda koji je samokritican moze da prodje i da bude super docekana ali mora se da bi bili realni, objektivni..., otvoreno reci da su to i oni drugi Srbima radili, i te kako su radili..., zrtve su zrtve,civili su civili, prognani su prognani bilo koje vere i nacionalnosti..., a ko god istice jedne zrtve a ne spominje one druge-prosto nije uredu!
E, Azra, da mi više ne bi kenjali oko toga čije žrtve spominjem, a čije ne...da ti kažem nešto...ja sam rodjen u gradu koji se zove Vukovar, poznato ti zvuči? Imam "sto posto srpske krvi" ako je to bitno. Cela moja porodica, sa očeve i majčine strane je iz istog tog Vukovara, i svi moji preci sve do Čarnojevića koji ih je tamo doveo.
Tako da odlično ja znam ko su žrtve, kakve "kapi krvi" su tekle njihovim venama. Sve znam. Znam i kako se pucalo. Streljalo i ubijalo. Znam i kako je spaljivan i rušen grad. Znam kako je počelo. Kako je naoružavan narod, kako su hrvatske i srpske službe ložile ljude, organizovale "mupovce" i "seoske straže", sećam se prvih bradatih likova sa šubarama, sećam se svega. Kako su ljudi odlepljivali i ludeli od danonoćnog bombardovanja grada. Kako je moj deda kopao rupu u bašti pa tamo sa mojom bakom provodio jebene noći. Sećam se kad je svako muško u obe moje porodice bilo u jebenoj uniformi. Sećam se kad je radikal-početnik uperio cev u glavu mom ujaku (rez.kapetan JNA) tamo na Trpinjskoj cesti i rekao "probušiću te mamu ti jebem komunjarsku"...i tako...razna sećanja imam. Imam i sliku ujaka izgubljenog dok mi priča, kad je u Vukovarskoj kasarni granata pogodila čoveka direktno...kako je jednostavno nestao...samo je prostor ostao...i da ti bolje ne pričam čega se sve sećam...čovek, koji je prijatelj mog dede, sada pokojnog, nema desno oko...deda mi priča...pokupili mupovci ljude, streljali ih iza škole, njemu prošao metak kroz glavu, kroz oko, ali preživeo, hrvati su mislili da je mrtav, pa mu nisu pucali u glavu još jednom iz blizine, tada su mu ženu ubili.
Mrtav čovek je mrtav čovek. Više nema naciju. Ali, ovde pored nas šetaju neki takvi likovi koji su prosipali ove ili one kapi krvi, umesto da leže pet doživotnih , oni smrde ovde okolo proglašeni herojima. Zašto se ja ne bavim hrvatskim zločincima? Zato što ne živim u jbn Hrvatskoj, već ovde u Beogradu. Mene ovi ovde interesuju. Da završe tamo gde im sleduje. Da je sreće. I da smo pametniji.
Ali ne...uvek će se pojaviti ovakav neko i reći "pa šta i oni su, a zašto ti o tome ne govoriš"
Ne znam da li ti je jasnije sada.
Ali muka mi da o tome pričam dalje.
Uostalom, ko me do danas nije jasno, nikad neće ni biti.
Sorry, stvarno mi je odvratno da pričam o ovome.
Srećan vam preCednik
Tako da odlično ja znam ko su žrtve, kakve "kapi krvi" su tekle njihovim venama. Sve znam. Znam i kako se pucalo. Streljalo i ubijalo. Znam i kako je spaljivan i rušen grad. Znam kako je počelo. Kako je naoružavan narod, kako su hrvatske i srpske službe ložile ljude, organizovale "mupovce" i "seoske straže", sećam se prvih bradatih likova sa šubarama, sećam se svega. Kako su ljudi odlepljivali i ludeli od danonoćnog bombardovanja grada. Kako je moj deda kopao rupu u bašti pa tamo sa mojom bakom provodio jebene noći. Sećam se kad je svako muško u obe moje porodice bilo u jebenoj uniformi. Sećam se kad je radikal-početnik uperio cev u glavu mom ujaku (rez.kapetan JNA) tamo na Trpinjskoj cesti i rekao "probušiću te mamu ti jebem komunjarsku"...i tako...razna sećanja imam. Imam i sliku ujaka izgubljenog dok mi priča, kad je u Vukovarskoj kasarni granata pogodila čoveka direktno...kako je jednostavno nestao...samo je prostor ostao...i da ti bolje ne pričam čega se sve sećam...čovek, koji je prijatelj mog dede, sada pokojnog, nema desno oko...deda mi priča...pokupili mupovci ljude, streljali ih iza škole, njemu prošao metak kroz glavu, kroz oko, ali preživeo, hrvati su mislili da je mrtav, pa mu nisu pucali u glavu još jednom iz blizine, tada su mu ženu ubili.
Mrtav čovek je mrtav čovek. Više nema naciju. Ali, ovde pored nas šetaju neki takvi likovi koji su prosipali ove ili one kapi krvi, umesto da leže pet doživotnih , oni smrde ovde okolo proglašeni herojima. Zašto se ja ne bavim hrvatskim zločincima? Zato što ne živim u jbn Hrvatskoj, već ovde u Beogradu. Mene ovi ovde interesuju. Da završe tamo gde im sleduje. Da je sreće. I da smo pametniji.
Ali ne...uvek će se pojaviti ovakav neko i reći "pa šta i oni su, a zašto ti o tome ne govoriš"
Ne znam da li ti je jasnije sada.
Ali muka mi da o tome pričam dalje.
Uostalom, ko me do danas nije jasno, nikad neće ni biti.
Sorry, stvarno mi je odvratno da pričam o ovome.
Srećan vam preCednik
Poslao
Anoniman
u
12:04
,
9/5/2007
| Link | |
- E moj Shejn, mogao sam ja ovaj post i da pretjutim sebi pa da se svrstam u one "misli tudjom glavom", mogao sam - ali nisam, jer mislim svojom glavom.
- Mogao sam i ceo post da svedem u samo jednu jebenu rechenicu " o kakvoj demokratiji Vi govorite i kakvu to demokratiju zastupate kada pozivate neistomishljenike na linch" (prelistati malo komentare vezane za ovu temu po drugim blogovima za one koji brzo zaboravljaju)
- Shto se muke tiche, o da imam je i previshe u zelucu. S kojim se pravom danas pojedine demokrate pozivaju na zrtve NATO bombardovanja Srbije i busaju u isto vreme patriotizmom, dok su isto TO vreme proveli ushushkani po zapadnim zemljama sa svojim porodicama i blizom i daljom rodbinom. Ne bih da se ponavljam, ali moram ovo opet da kazem, moja porodica je istinska zrtva tog bombardovanja jer je izgubila jednog chlana u muchkom bombardovanju civila u po bela dana. A pazi ovo, od `73.g. imam stan u jednoj nam demokratskoj zapadnoj zemlji i mogao sam svo to vreme da provodim tamo - ali nisam, ne zato shto sam veliki patriota, vetj shto parama mozesh kupiti sve, otitji bilo gde - ali jedno brate ne, ne mozesh kupiti prijatelje... Kom komshiji bih smeo da pogledam pri povratku u ochi, kom prijatelju bih smeo da pogledam u ochi - budala sam, retji tje mozda neki, neka... neka sam, al ostatju budala chiste savesti...
- I na kraju nemoj Shejn da izvrtjesh teze ovog posta niti da me svrstavash u mnozinu "Srećan vam preCednik", ovaj post je sve - ali jedno sigurno Ne, nije pamflet ni jedne politichke partije, 10 punih godina je proshlo od kada sam sebi rekao NE, NE MOZETE NIKO VISHE SVOJATATI U INTERESU POLITIKE.. Kapirash ? Ovaj post je pre svega etichki, za one ljude koji ga kapiraju, a svako ko ga kapira drugachije i pokushava da izvrtje teze, zao mi je shto mu je percepcija zaslepljena mrznjom....
- Mogao sam i ceo post da svedem u samo jednu jebenu rechenicu " o kakvoj demokratiji Vi govorite i kakvu to demokratiju zastupate kada pozivate neistomishljenike na linch" (prelistati malo komentare vezane za ovu temu po drugim blogovima za one koji brzo zaboravljaju)
- Shto se muke tiche, o da imam je i previshe u zelucu. S kojim se pravom danas pojedine demokrate pozivaju na zrtve NATO bombardovanja Srbije i busaju u isto vreme patriotizmom, dok su isto TO vreme proveli ushushkani po zapadnim zemljama sa svojim porodicama i blizom i daljom rodbinom. Ne bih da se ponavljam, ali moram ovo opet da kazem, moja porodica je istinska zrtva tog bombardovanja jer je izgubila jednog chlana u muchkom bombardovanju civila u po bela dana. A pazi ovo, od `73.g. imam stan u jednoj nam demokratskoj zapadnoj zemlji i mogao sam svo to vreme da provodim tamo - ali nisam, ne zato shto sam veliki patriota, vetj shto parama mozesh kupiti sve, otitji bilo gde - ali jedno brate ne, ne mozesh kupiti prijatelje... Kom komshiji bih smeo da pogledam pri povratku u ochi, kom prijatelju bih smeo da pogledam u ochi - budala sam, retji tje mozda neki, neka... neka sam, al ostatju budala chiste savesti...
- I na kraju nemoj Shejn da izvrtjesh teze ovog posta niti da me svrstavash u mnozinu "Srećan vam preCednik", ovaj post je sve - ali jedno sigurno Ne, nije pamflet ni jedne politichke partije, 10 punih godina je proshlo od kada sam sebi rekao NE, NE MOZETE NIKO VISHE SVOJATATI U INTERESU POLITIKE.. Kapirash ? Ovaj post je pre svega etichki, za one ljude koji ga kapiraju, a svako ko ga kapira drugachije i pokushava da izvrtje teze, zao mi je shto mu je percepcija zaslepljena mrznjom....
Poslao
poglavica
u
13:40
,
9/5/2007
| Link | |
I josh neshto, da se ne osetjate zapostavljeni u odgovoru...
@yin - kazesh "Volja vecina gradjana Srbije je vrlo diskutabilna (o tome bi se dalo razgovarati danima)......i to sto je samo volja u pitanju...ne znaci da je ispravno i dobro."
Koji je to uredjaj, mehanizam, molim te reci mi za merenje ispravnosti i dobrote ???
@Shejn - kazesh "Mene ovi ovde interesuju. Da završe tamo gde im sleduje. Da je sreće. I da smo pametniji."
Apsolutno se slazem, neka svako dobije po zasluzi i zavrshi u bajboku ili vetj gde ... ako mu je tamo mesto.
Ne treba za to ni sretja ni pamet, postoje institucije koje to reshavaju, mozesh ti sada retji kako one ne funkcionishu, ok, ali postoji i Hag.. jel.. a on je prozvao po imenu svakog ko je zasluzan za to... i shta sad ? Treba li svakog choveka koji je glasao za te politichke opcije da shaljemo u Hag, pa OK ajde onda da iselimo dve tretjine Srbije... hmmm
Nego pitam se ja neshto drugo shejn, shta je sa zlochinama koje je u Srbiji pochinio NATO,
ko tje pokrenuti tu krivicu. Dodushe ima i izuzetaka poput ovog kojim zrtve nastradalih na mostu u Varvarinu terete Nemachku... Samo shto i ja i ti znamo, da na donosneje zasluzene presude ne mozhe da utiche ni sretja, a bogami ni pamet, vetj sila jacheg... koja se drugachije naziva "selektivna pravda" ... te za iste one zapadne demokrate koji upiru prstom po Srbiji trazetji odgovornost, postojatje uvek mogutjnost da svoje poshtenje iskazu time shto tje kako im se dune proshirivati svoje pravo i pravdu dodajutji u tom zakonu termine poput "kolateralna shteta", "milosrdni andjeo" itd.... No ja znam da oni mogu svima nametati svoje vrednosti demokratije i pravde ali jednom ne mogu, ne mogu "onom odozgo" koji nas sve posmatra i prema kome smo zaista svi jednaki... A ta pravda pre ili kasnije svakog sustigne... Toliko o tome....
Izmenio poglavica dana 9/5/2007 u 14:35
@yin - kazesh "Volja vecina gradjana Srbije je vrlo diskutabilna (o tome bi se dalo razgovarati danima)......i to sto je samo volja u pitanju...ne znaci da je ispravno i dobro."
Koji je to uredjaj, mehanizam, molim te reci mi za merenje ispravnosti i dobrote ???
@Shejn - kazesh "Mene ovi ovde interesuju. Da završe tamo gde im sleduje. Da je sreće. I da smo pametniji."
Apsolutno se slazem, neka svako dobije po zasluzi i zavrshi u bajboku ili vetj gde ... ako mu je tamo mesto.
Ne treba za to ni sretja ni pamet, postoje institucije koje to reshavaju, mozesh ti sada retji kako one ne funkcionishu, ok, ali postoji i Hag.. jel.. a on je prozvao po imenu svakog ko je zasluzan za to... i shta sad ? Treba li svakog choveka koji je glasao za te politichke opcije da shaljemo u Hag, pa OK ajde onda da iselimo dve tretjine Srbije... hmmm
Nego pitam se ja neshto drugo shejn, shta je sa zlochinama koje je u Srbiji pochinio NATO,
ko tje pokrenuti tu krivicu. Dodushe ima i izuzetaka poput ovog kojim zrtve nastradalih na mostu u Varvarinu terete Nemachku... Samo shto i ja i ti znamo, da na donosneje zasluzene presude ne mozhe da utiche ni sretja, a bogami ni pamet, vetj sila jacheg... koja se drugachije naziva "selektivna pravda" ... te za iste one zapadne demokrate koji upiru prstom po Srbiji trazetji odgovornost, postojatje uvek mogutjnost da svoje poshtenje iskazu time shto tje kako im se dune proshirivati svoje pravo i pravdu dodajutji u tom zakonu termine poput "kolateralna shteta", "milosrdni andjeo" itd.... No ja znam da oni mogu svima nametati svoje vrednosti demokratije i pravde ali jednom ne mogu, ne mogu "onom odozgo" koji nas sve posmatra i prema kome smo zaista svi jednaki... A ta pravda pre ili kasnije svakog sustigne... Toliko o tome....
Izmenio poglavica dana 9/5/2007 u 14:35
Dragi Shejn, svako ima svoju pricu, neko malo tuznu,a neko mnogo tuznu..., ti, koji imaju mnogo tuznu pricu-moraju biti ogorceni i ostrasceni po prirodi stvari..., ali globalno gledano rat na ovim prostorima nikome normalnom nije doneo dobro,
a sve ovo sto sam napisala o zrtvama-to je bas zato sto sam prozapadna, a zasto sam prozapadna-zato sto im i kulturno i teritorijalno, civilizacijski i u svakom pogledu pripadamo-i ja tvoju pricu mogu da razumem, ali vecina ljudi ne moze, i onda se stvara otpor prema takvim ljudima koji pricaju tu pricu, i onda ljudi glasaju za radikale ili Kostunicu, razumes?
I onda nas sve to udaljava od Evrope, razumes, sasvim sam to dobronamerno rekla..., jer ovde je masa ljudi koji su izgubili svoje od onih drugih i oni ne mogu da slusaju samo o srpskim zlocinima...,
ja u ratu nisam izgubila nikoga..., imam kucu, imanje u Hrvatskoj,eto-stoji tamo...,skupo mi je da tamo odem da obidjem, inace bih otisla...
a kad je bio rat, ljudi su se razlicito ponasali,zbrka je bila kao u svakom ratu,neko je ostao, neko pobegao,
a ja..., da sam bilo koje nacionalnosti i da sam na pr.rodjena u Sarajevu-ja bih branila svoj grad ko god da ga napada...
a sve ovo sto sam napisala o zrtvama-to je bas zato sto sam prozapadna, a zasto sam prozapadna-zato sto im i kulturno i teritorijalno, civilizacijski i u svakom pogledu pripadamo-i ja tvoju pricu mogu da razumem, ali vecina ljudi ne moze, i onda se stvara otpor prema takvim ljudima koji pricaju tu pricu, i onda ljudi glasaju za radikale ili Kostunicu, razumes?
I onda nas sve to udaljava od Evrope, razumes, sasvim sam to dobronamerno rekla..., jer ovde je masa ljudi koji su izgubili svoje od onih drugih i oni ne mogu da slusaju samo o srpskim zlocinima...,
ja u ratu nisam izgubila nikoga..., imam kucu, imanje u Hrvatskoj,eto-stoji tamo...,skupo mi je da tamo odem da obidjem, inace bih otisla...
a kad je bio rat, ljudi su se razlicito ponasali,zbrka je bila kao u svakom ratu,neko je ostao, neko pobegao,
a ja..., da sam bilo koje nacionalnosti i da sam na pr.rodjena u Sarajevu-ja bih branila svoj grad ko god da ga napada...
Poglavice,
ne rekoh Tebi Licno "srecan Precednik", vec, onako...in general
Sta da ti kazem...pricali smo ti i ja vise puta o ovoj stvari...razlikujemo se. Nema tu sta mnogo :)
Samo nesto..."pozivati na linc" je, pa, recimo, neciji dozivljaj. Znas, nisam siguran da su ove "moje snage" takvi tipovi koji pozivaju na linc, ubijaju politicke protivnike, a zatim polivaju gasenim krecom na Fruskoj gori. Prosto, to nije u prirodi tih likova.
E, sad...od PreCednika parlamenta smo vise puta culi pravo pravcato pozivanje na linc, a, da ne gresimo dusu, ima tu i nekih saucesnickih elemenata u raznim uzasnim stvarima, tamo preko granice. Ne preCednika licno (preCednik je cuvao strazu samo, u jednom hrvatskom selu nadomak Vinkovaca, bas sa mojim rodjakom...koji posle nije mogao da veruje da postoji ikakva sansa da Toma G. postane i preCednik Srbije..a zamalo), ali clanova i simpatizera te stranke koji se isli preko Dunava i Save, evo, recimo u taj gorepomenuti Vukovar, i tamo svasta nesto radili. Pa im se sada sudi. Samo nekima (leva supoderica). Tj bio je pokusaj sudjenja. Jer kad god se kakav zlocinac ovde nekako osudi, tu je Vrhovni sud koji ce to da ponisti i sve vrati na pocetak.
Onda imamo sudjenja novinarima, unistavanja novina sudskim presudama devedesetih, imamo razna ubistva novinara, imamo nazivanje pripadnika DSa ustasama, predsednik je ustasa itd itd itd
Tako da, moramo priznati, jedno je dozivljaj "pozivanja na linc", a drugo je proterivanje, ubijanje, pretnje i najprizemnija vredjanja svakog "ko nije s nama".
Mislim, da li ti stvarno Dusan Petrovic ili Boris Tadic izgledaju kao likovi koji bi napr naredili BIA da ubije Vucica i zakopa ga negde na Fruskoj gori, polije mu ostatke gašenim krečom, a njegoj zeni i deci da poruce da "se r***itaju gde joj se muz muvao" , pa da onda posalju nekakvu policijsku jedinicu u Kosutnjak da se razvije u strelce i po sumi vice "Vucicuuu, Vucicuuu", kao fora, trazeci ga. Ne liči nikako, zar ne?
I meni se čini.
A eto, vesela bratija koja ponovo dolazi na vlast je za ove stvari osudjena.
Doduse..cekamo potvrdu Vrhovnog suda.
ne rekoh Tebi Licno "srecan Precednik", vec, onako...in general
Sta da ti kazem...pricali smo ti i ja vise puta o ovoj stvari...razlikujemo se. Nema tu sta mnogo :)
Samo nesto..."pozivati na linc" je, pa, recimo, neciji dozivljaj. Znas, nisam siguran da su ove "moje snage" takvi tipovi koji pozivaju na linc, ubijaju politicke protivnike, a zatim polivaju gasenim krecom na Fruskoj gori. Prosto, to nije u prirodi tih likova.
E, sad...od PreCednika parlamenta smo vise puta culi pravo pravcato pozivanje na linc, a, da ne gresimo dusu, ima tu i nekih saucesnickih elemenata u raznim uzasnim stvarima, tamo preko granice. Ne preCednika licno (preCednik je cuvao strazu samo, u jednom hrvatskom selu nadomak Vinkovaca, bas sa mojim rodjakom...koji posle nije mogao da veruje da postoji ikakva sansa da Toma G. postane i preCednik Srbije..a zamalo), ali clanova i simpatizera te stranke koji se isli preko Dunava i Save, evo, recimo u taj gorepomenuti Vukovar, i tamo svasta nesto radili. Pa im se sada sudi. Samo nekima (leva supoderica). Tj bio je pokusaj sudjenja. Jer kad god se kakav zlocinac ovde nekako osudi, tu je Vrhovni sud koji ce to da ponisti i sve vrati na pocetak.
Onda imamo sudjenja novinarima, unistavanja novina sudskim presudama devedesetih, imamo razna ubistva novinara, imamo nazivanje pripadnika DSa ustasama, predsednik je ustasa itd itd itd
Tako da, moramo priznati, jedno je dozivljaj "pozivanja na linc", a drugo je proterivanje, ubijanje, pretnje i najprizemnija vredjanja svakog "ko nije s nama".
Mislim, da li ti stvarno Dusan Petrovic ili Boris Tadic izgledaju kao likovi koji bi napr naredili BIA da ubije Vucica i zakopa ga negde na Fruskoj gori, polije mu ostatke gašenim krečom, a njegoj zeni i deci da poruce da "se r***itaju gde joj se muz muvao" , pa da onda posalju nekakvu policijsku jedinicu u Kosutnjak da se razvije u strelce i po sumi vice "Vucicuuu, Vucicuuu", kao fora, trazeci ga. Ne liči nikako, zar ne?
I meni se čini.
A eto, vesela bratija koja ponovo dolazi na vlast je za ove stvari osudjena.
Doduse..cekamo potvrdu Vrhovnog suda.
Poslao
nenadjebiv
u
15:10
,
9/5/2007
| Link | |
sto se tice natoa...potpuno se slazemo. Nije bitno kojim jezikom ubica govori i kakvu uniformu nosi. Bitan je zlocin i bitna je kazna.
Na zalost, nato je najmocnija sila od Rimskog carstva do danas, i nemoguce je, prosto nemoguce, da mi njima sudimo. Niti da im bilo ko sudi. To je tako. Nepravda, pa to ti je.
Ali, ti si pametan covek. Nisi ni ostrascen, niti imas deficit mozdanih vijuga...logika ti je sasvim ok...dakle, jasno ti je to, zar ne?
I sigurno ti je jasno da nikako, ali nikako, ali bas nikako nismo trebali da imamo takvu proslost. Mogli smo da izbegnemo kacenje sa amerima i celom zapadnom civilizacijom. Mislim, uvek smo bili na istoj strani. Zar ne?
Sve do onih ludaka iz Pozarevca. Nikako nam to nije trebalo.
Eno ti Irak. Ono je grozomorno i katastrofalno. I sa cetiri pakla da bude kaznjeno. I? Ne moze im niko nista.
Dok se ne uspostavi neki novi multipolarni svet.
A bice to uskoro.
Dotle mozes samo da vices da je nepravda.
A stvarno jeste.
Na zalost, nato je najmocnija sila od Rimskog carstva do danas, i nemoguce je, prosto nemoguce, da mi njima sudimo. Niti da im bilo ko sudi. To je tako. Nepravda, pa to ti je.
Ali, ti si pametan covek. Nisi ni ostrascen, niti imas deficit mozdanih vijuga...logika ti je sasvim ok...dakle, jasno ti je to, zar ne?
I sigurno ti je jasno da nikako, ali nikako, ali bas nikako nismo trebali da imamo takvu proslost. Mogli smo da izbegnemo kacenje sa amerima i celom zapadnom civilizacijom. Mislim, uvek smo bili na istoj strani. Zar ne?
Sve do onih ludaka iz Pozarevca. Nikako nam to nije trebalo.
Eno ti Irak. Ono je grozomorno i katastrofalno. I sa cetiri pakla da bude kaznjeno. I? Ne moze im niko nista.
Dok se ne uspostavi neki novi multipolarni svet.
A bice to uskoro.
Dotle mozes samo da vices da je nepravda.
A stvarno jeste.
Poslao
nenadjebiv
u
15:17
,
9/5/2007
| Link | |
Radikali su izdali knjigu ciji naslov glasi: Evropska unija - satanisticka tvorevina. Covek koji vodi tu stranku je predsednik Parlamenta, mi (drzava Srbija) tezimo DEKLARATIVNO ulasku u EU... Izmedju naziva ove knjige, onoga sto se proklamuje i politike koju taj isti predsednik zastupa ne postoji analogija, a morala bi da postoji. Ne pisem ovo kao glasac ili neko ko (ne) voli radikale, vec kao osoba od struke i nauke. Takve stvari nisu moguce, to je kao da radis nesto u Javi, a koristis Basic. Direktor skole ne moze biti niko ko ima manje od 7 stepena strucne spreme, dakle zavrsen fakultet, a predsednik Parlamenta, ejjjj Parlamenta, moze i sa srednjom skolom da bude... Ni Grci nisu smatrali da je demokratija najbolje uredjenje, ali da je u odnosu na sve druge bolje i da sto je najbitnije postoji kontrola vlasti ali i mogucnost da gradjani preko svojih predstavnika "upravljaju" drzavom, ali pored predstavnicke, postoje i druge vrste demokratije... Demokratija, ako se ne postuju njeni osnovni principi moze lako odvesti u diktaturu, anarhiju, u sta god hoces. Na prvih 45 mesta u USA planu i programu, polovinom proslog veka, pisalo je OBRAZOVANJE, OBRAZOVANJE, mozete i sami copy paste. Toliko vekova se istrazuje ta demokratija, toliko se o njoj r***ravlja, traze nacini da se poboljsa, da se usavrse mehanizmi preko kojih gradjani mogu da ucestvuju i uticu na sve tri vlasti i postoje ljudi koji sve to uce i uce i kad naleti ovako nesto, onda samo mogu da psuju i pitaju se, zasto kod nas za svako pravilo mora da se napravi izuzetak??? (kome nije jasna poslednja recenica, neka pogleda prve dve) Da bi ta demokratija na koju se svi pozivamo mogla da zazivi i primi se i da se ne bi trovale generacije koje dolaze, postoji lustracija, koja ovde nije primenjena. Nije problem u radikalima koliko u DSS u koji im je dozvolio, kao i onima iz SPS a da razmahnu krila i rade sta im volja. O kompleksima u politici, volji za moc, moci samoj, vlascu i opijenosti vlascu mogu da vam pisem do sutra, ali sve to i sami mozete da gledate svaki dan, pa ko skonto, ko ne skonto. Napravi razliku izmedju dve sustinski razlicite stvari: nauke o politici i dnevne politike. Ovo drugo mozda jeste kurva, ali ovo prvo nije i nikada nece biti. Drzava postoji zbog svojih gradjana, a ne gradjani zbog drzave, nacija je relativno nov pojam, ali je brzo evaluirao iz nacionalizma u sovinizam i primio se na ovim prostorima, lakse od bilo kog korova.
Poslao
bamby
u
15:22
,
9/5/2007
| Link | |
Uf poglavice , gotovo sve da se slažem . Rođen sam u Nemačkoj mogao da uzmem njihovo državljanstvo i to i onda kada su svi stajali u redovima za vize .................nisam hteo , nisam pička da ostavljam muku i smeh . Radost pogleda na detinjstvo - nisam pička , nije mi ni danas do nih stalo
Jako smo sjebani poglavice , sami nemožemo taman i da nas puste svi na miru , nemožemo više ništa ................često sam pisao kojekude da će partizani da se vrate , mislio sam na one proletere što su na krilima revolucije stekli sve ono što nisu imali pre te iste revolucije , da i danas govorim da će partizani da se vrate , neki faktori čine da ljudi sve više veruju retorici radikala . Nije ništa laž što su oni rekli nevolja je što momenat kada se budu pojavili kao vlast će biti onaj kada iza sebe budu imali gladan i besan narod koji će jedino moći na" jedini " način da kanališu . Da evo ja ću reći meni sve liči da taj koji nas nevoli kome smo se zamerili neće stati sve dok se srbi međusobno .................
Zato kažem hvala bogu da sklopi vladu demokratski blok ( i opet kažem da mi je taj izraz jako ogavan jer i radikale je birala demokratska srbija ) i da eto imaju nekog zorta od ovog čina koji se desio
ali opet mora se znati druga strana :
akcije padaju , dugoročni krediti obustavljaju , savet evrope obustavio postupak dizanja zastave ispred skupštine srbije - signali stižu poglavice uveliko .............
i šta sada , hoće li biti najzad mesta za DRŽAVNIKE ili će mo samo gledati POLITIČARE
DRŽAVNIK bi ..........................
Jako smo sjebani poglavice , sami nemožemo taman i da nas puste svi na miru , nemožemo više ništa ................često sam pisao kojekude da će partizani da se vrate , mislio sam na one proletere što su na krilima revolucije stekli sve ono što nisu imali pre te iste revolucije , da i danas govorim da će partizani da se vrate , neki faktori čine da ljudi sve više veruju retorici radikala . Nije ništa laž što su oni rekli nevolja je što momenat kada se budu pojavili kao vlast će biti onaj kada iza sebe budu imali gladan i besan narod koji će jedino moći na" jedini " način da kanališu . Da evo ja ću reći meni sve liči da taj koji nas nevoli kome smo se zamerili neće stati sve dok se srbi međusobno .................
Zato kažem hvala bogu da sklopi vladu demokratski blok ( i opet kažem da mi je taj izraz jako ogavan jer i radikale je birala demokratska srbija ) i da eto imaju nekog zorta od ovog čina koji se desio
ali opet mora se znati druga strana :
akcije padaju , dugoročni krediti obustavljaju , savet evrope obustavio postupak dizanja zastave ispred skupštine srbije - signali stižu poglavice uveliko .............
i šta sada , hoće li biti najzad mesta za DRŽAVNIKE ili će mo samo gledati POLITIČARE
DRŽAVNIK bi ..........................
Pa da.
A pade mi na pamet i Radio Fokus (to je valjda glasilo SRS)...jesi li slusao to nekad, Poglavice?
Mislim, ima nacionalnu frekvenciju, cuje se u svakom delu Srbije.
Elem, recimo, stave dve kasikare na prozor novinaru. I onda sutra na radio Fokusu cujes pravo pravcato najnajpravcatije pozivanje na linc. Cujes da mu tako i treba. Cujes da je on sam organizovao pokusaj ubistva sebe i svoje zene i cerke. Cujes i da njegov kolega novinar treba da bude ubijen jer je izdajnik.
Mislim, stvarno ne znam kako to ne cujes i kako se povodom toga ne oglasis.
A zaboli te strajk gladju Seselja ili par postova ljudi zgrozenih sto takva ekipa uz pomoc one debeovske stranke ponovo dolazi na vlast. Toliko da moras da napises post.
Jbg. Nisam ja ostrascen. Nego samo vidim sve.
Ovde ako govoris previse istine, odmah postajes "ostrascen"
To je onaj deeses plasirao.
Zgadija debeovska.
A pade mi na pamet i Radio Fokus (to je valjda glasilo SRS)...jesi li slusao to nekad, Poglavice?
Mislim, ima nacionalnu frekvenciju, cuje se u svakom delu Srbije.
Elem, recimo, stave dve kasikare na prozor novinaru. I onda sutra na radio Fokusu cujes pravo pravcato najnajpravcatije pozivanje na linc. Cujes da mu tako i treba. Cujes da je on sam organizovao pokusaj ubistva sebe i svoje zene i cerke. Cujes i da njegov kolega novinar treba da bude ubijen jer je izdajnik.
Mislim, stvarno ne znam kako to ne cujes i kako se povodom toga ne oglasis.
A zaboli te strajk gladju Seselja ili par postova ljudi zgrozenih sto takva ekipa uz pomoc one debeovske stranke ponovo dolazi na vlast. Toliko da moras da napises post.
Jbg. Nisam ja ostrascen. Nego samo vidim sve.
Ovde ako govoris previse istine, odmah postajes "ostrascen"
To je onaj deeses plasirao.
Zgadija debeovska.
Poslao
nenadjebiv
u
15:31
,
9/5/2007
| Link | |
@shejn - opet shirish temu, ja sam zaista mislio da sam se lokalizovao na samo jednu problematiku, etiku nashih politichara... No ima ona prokletinja u nashim genima koja nas nagoni, da kada je dovoljno da izgovorimo samo "P" od politika, pa da prichi nema kraja.. to je tako, zar ne?
No dobro, ti znash mene, ja nemam tih zivaca da ulazim u beskrajne priche, jer na svako "tako" mozhe se uvek natji josh jedno "tako", ali ne mogu da odolim a da ti ne odgovrim na sledetju rechenicu...
"Znas, nisam siguran da su ove "moje snage" takvi tipovi koji pozivaju na linc, ubijaju politicke protivnike, a zatim polivaju gasenim krecom na Fruskoj gori. Prosto, to nije u prirodi tih likova. "
Te "tvoje snage" ti tipovi kako ih ti nazivash, ni u jednom momentu nisam okarakterisao kao takve, ali ima neshto drugo, shto u tim nazovi demokratskim redovima, aaajjjjooojjjj... poznajem toliko bivshish radikala, socijalista, koji su preko notji postajale demokrate da bi sachuvali svoje fotelje, posao, interese... Da ne govorim o silnim koalicijama i kohabitacijama na lokalnim nivoima gde je svako sa svakim, zvanichno ili nezvanichno u ljubavnoj vezi samo da bi opstali na vlasti. Vlast je tako slatka, ali te prerushene demokrate niti su slatki niti su gorki, smrde brate na kilometar... E zato se nerviram, mozhe neko da vredja ko je od samog pochetka dosledan svojim stavovima, neka vredja koliko mu je volja, shvatitju ja to sve kao jedan vid politichke borbe koji u sebi sadrzi i primitivne elemente, koji su na kraju krajeva prisutni svuda u svetu, ali kada vidim nekog da pokushava da mi soli pamet koji je samo do juche bio Janko a sada je Branko a vetj sutra ako bude zatrebalo zvatje se Marko, e to ne mogu da slusham i tachka.
No dobro, ti znash mene, ja nemam tih zivaca da ulazim u beskrajne priche, jer na svako "tako" mozhe se uvek natji josh jedno "tako", ali ne mogu da odolim a da ti ne odgovrim na sledetju rechenicu...
"Znas, nisam siguran da su ove "moje snage" takvi tipovi koji pozivaju na linc, ubijaju politicke protivnike, a zatim polivaju gasenim krecom na Fruskoj gori. Prosto, to nije u prirodi tih likova. "
Te "tvoje snage" ti tipovi kako ih ti nazivash, ni u jednom momentu nisam okarakterisao kao takve, ali ima neshto drugo, shto u tim nazovi demokratskim redovima, aaajjjjooojjjj... poznajem toliko bivshish radikala, socijalista, koji su preko notji postajale demokrate da bi sachuvali svoje fotelje, posao, interese... Da ne govorim o silnim koalicijama i kohabitacijama na lokalnim nivoima gde je svako sa svakim, zvanichno ili nezvanichno u ljubavnoj vezi samo da bi opstali na vlasti. Vlast je tako slatka, ali te prerushene demokrate niti su slatki niti su gorki, smrde brate na kilometar... E zato se nerviram, mozhe neko da vredja ko je od samog pochetka dosledan svojim stavovima, neka vredja koliko mu je volja, shvatitju ja to sve kao jedan vid politichke borbe koji u sebi sadrzi i primitivne elemente, koji su na kraju krajeva prisutni svuda u svetu, ali kada vidim nekog da pokushava da mi soli pamet koji je samo do juche bio Janko a sada je Branko a vetj sutra ako bude zatrebalo zvatje se Marko, e to ne mogu da slusham i tachka.
Poslao
poglavica
u
15:35
,
9/5/2007
| Link | |
Danas sam slusala Vesnu Pesic, i uvek je slusam
kad sam u prilici-i svaka joj je na mestu, obozavam tu zenu, nju kad bi hteli slusati i oni koji su skroz suprotni, vremenom bi stavili prst na celo i malo se zamislili..., jer zena lagano prica, razumljivo, puno kaze, realna je a nije ostrascena, pravi politicar, ozbiljan politicar.
A nekad mislim, ma sta ce nam sve te stranke, bilo bi dobro izabrati jako pametnog coveka, onda on neka izabere svoj tim sa kojim ce da radi-i onda sve pohvale i sva odgovornost da bude na njemu, ovako-ne zna se ni ko pije ni ko placa...
kad sam u prilici-i svaka joj je na mestu, obozavam tu zenu, nju kad bi hteli slusati i oni koji su skroz suprotni, vremenom bi stavili prst na celo i malo se zamislili..., jer zena lagano prica, razumljivo, puno kaze, realna je a nije ostrascena, pravi politicar, ozbiljan politicar.
A nekad mislim, ma sta ce nam sve te stranke, bilo bi dobro izabrati jako pametnog coveka, onda on neka izabere svoj tim sa kojim ce da radi-i onda sve pohvale i sva odgovornost da bude na njemu, ovako-ne zna se ni ko pije ni ko placa...
Izvinjavam se, ali radikale nije birala "demokratska srbija".
Birali ih neki gradjani Srbije.
Imas statistike biraca radikala, dostupne su, moguce je to naci na netu i pogledati.
I ove druge stranke nije birala "demokratska srbija" vec neki drugi gradjani Srbije. Takodje je moguce naci profile tih glasaca.
Demokratska Srbija nema podrzavaoce i pocinioce zlocina na svom celu.
Ta Srbija jos uvek ne postoji.
Birali ih neki gradjani Srbije.
Imas statistike biraca radikala, dostupne su, moguce je to naci na netu i pogledati.
I ove druge stranke nije birala "demokratska srbija" vec neki drugi gradjani Srbije. Takodje je moguce naci profile tih glasaca.
Demokratska Srbija nema podrzavaoce i pocinioce zlocina na svom celu.
Ta Srbija jos uvek ne postoji.
Poslao
nenadjebiv
u
15:36
,
9/5/2007
| Link | |
a, Poglavice : )
Mislis "svi su isti"?
Pa nisu.
Neki su ubice i saucesnici, a neki to nisu.
Meni je to prvi nivo odlucivanja o opciji.
A to sto pricas...politika je kurva (u stvari izvinjavam se najstarijem zanatu na svetu)...jos je gora.
Nego, to nam je ponuda.
A zasto mi uvek biramo najgoru...e, tu je problem.
Kako sada stvari stoje...bojim se da ce nam Kosovo udariti veto na clanstvo u EU tamo negde 2020
Mislis "svi su isti"?
Pa nisu.
Neki su ubice i saucesnici, a neki to nisu.
Meni je to prvi nivo odlucivanja o opciji.
A to sto pricas...politika je kurva (u stvari izvinjavam se najstarijem zanatu na svetu)...jos je gora.
Nego, to nam je ponuda.
A zasto mi uvek biramo najgoru...e, tu je problem.
Kako sada stvari stoje...bojim se da ce nam Kosovo udariti veto na clanstvo u EU tamo negde 2020
Poslao
nenadjebiv
u
15:39
,
9/5/2007
| Link | |
@bambonela :))) uz duzno poshtovanje tvom obrazovanju, ja na zalost ne mogu na tako visokom nivou da polemishem o politici, jer se nisam shkolovao za istu, govorim jezikom obichnog choveka koji posmatra ono shto se oko njega dogadja a kada je @shejn vetj upotrebio termin "dozivljaj", onda ajde da kazem koji se uziveo u stanje stvari, no mnogo mi je draze kada osetim neki drugi "dozivljaj" koji po obichaju pokretje leptiritje po stomaku, pa kada se u njemuuuuu taakooo uzivim i onda iz perspektive zaratustre, pishem recimo o tome :))))))
Ali dobro... nije sve u zivotu pesma, postoji i drama kao knjizevni oblik izrazavanja ;)
Ali dobro... nije sve u zivotu pesma, postoji i drama kao knjizevni oblik izrazavanja ;)
Poslao
poglavica
u
16:10
,
9/5/2007
| Link | |
mhm...a, zamisli, jos sam i rodjeni ego/hedo tip.
tako da...
you re right : )
tako da...
you re right : )
Poslao
Anoniman
u
16:23
,
9/5/2007
| Link | |
opet ti ,
kako bi voleo da preformulišem moj odgovor , možda
" radikale je birala neka grupa građana , čuj mene birala , ma nametnula silom , u nekom postupku koji se zove nasledno pravo po prvoj liniji ko najlpše pljuje po neistomišljenicima , bla bla bla ...............
kako brate nije demokratska , demokratski birala u demokratskom postupku na istim onim izborima gde su izabrani i svi ostali
brataš ja sam dugo pimpao loptu po terenu i stvarno sam mislio da svi koji pimpaju i jesu fudbaleri ...................
kako ti već jednom nije jasno da zbog takvih kao ti radikali bujaju svakim danom sve više , zar nisi čuo za : nije teško biti fin , zar nisi svatio da u to vreme radikali su bili naj slabiji ..................zar ti nije jasno da si isti ko radikali ?
mogu samo da se zahvale takvima zato što imaju na koga da upru prstom i iskažu sve svoje " kvalitete "
brataš ajde da pomognemo ovom narodu već jednom nečim drugim nekim novim stvarima , svoju retoriku izjednačavajući sa radikalskom samo pružamo razlog postojanja istih
kako bi voleo da preformulišem moj odgovor , možda
" radikale je birala neka grupa građana , čuj mene birala , ma nametnula silom , u nekom postupku koji se zove nasledno pravo po prvoj liniji ko najlpše pljuje po neistomišljenicima , bla bla bla ...............
kako brate nije demokratska , demokratski birala u demokratskom postupku na istim onim izborima gde su izabrani i svi ostali
brataš ja sam dugo pimpao loptu po terenu i stvarno sam mislio da svi koji pimpaju i jesu fudbaleri ...................
kako ti već jednom nije jasno da zbog takvih kao ti radikali bujaju svakim danom sve više , zar nisi čuo za : nije teško biti fin , zar nisi svatio da u to vreme radikali su bili naj slabiji ..................zar ti nije jasno da si isti ko radikali ?
mogu samo da se zahvale takvima zato što imaju na koga da upru prstom i iskažu sve svoje " kvalitete "
brataš ajde da pomognemo ovom narodu već jednom nečim drugim nekim novim stvarima , svoju retoriku izjednačavajući sa radikalskom samo pružamo razlog postojanja istih
molim diskutante da po pravilniku na blogu stave pre komentara jedno @(sa nikom) kome se obratjaju da ne bi doshlo do zabune :)))))))
Poslao
predSednik parlamenta
u
16:30
,
9/5/2007
| Link | |
radikali su poremeceni idioti i latentne ubice.
za njih glasa neobavesteni, sludjeni i neodgovorni prema sebi i svojoj deci deo stanovnistva Srbije.
ako to rade zbog mene - ko ih jebe.
ako imaju plate od dve marke, takodje - ko ih jebe.
ako ce dolaskom radikala na vlast jos teze naci posao, neces verovati, ali - ko ih jebe.
ako im se opet nema struje po deset sati dnevno, pogadjas - ko ih jebe
za njih glasa neobavesteni, sludjeni i neodgovorni prema sebi i svojoj deci deo stanovnistva Srbije.
ako to rade zbog mene - ko ih jebe.
ako imaju plate od dve marke, takodje - ko ih jebe.
ako ce dolaskom radikala na vlast jos teze naci posao, neces verovati, ali - ko ih jebe.
ako im se opet nema struje po deset sati dnevno, pogadjas - ko ih jebe
Poslao
opet ja
u
16:35
,
9/5/2007
| Link | |
dzaba si krecio poglavice
Poslao
letac
u
16:38
,
9/5/2007
| Link | |
Izvinjavam se svima koje sam uvredila pitajući se koji je IQ ljudi koji (aman, posle svega) glasaju za radikale. Neka nam je Bog u pomoći (sa sve novookupljenom "Gardom Kneza Lazara" za novi rat spremnom).
Moj komentar na sporni post nije bio sa namerom da nekog uvredim nego izraz velikog razočaranja kratkotrajnim pamćenjem ovog naroda.
Slažem se sa bamby da za bavljenje politikom treba imati adekvatno obrazovanje. Politika nije hobi nego vrhunska veština, političari bi morali da predstavljaju intelektualni i kulturni vrh jednog naroda, a od novog Predsednika Skupštine se realno može očekivati da čašom vode polije nepodobnog govornika za skupštinskom govornicom. O ozbiljnijim posledicama ovakvog izbora ne bih... plašim se da sam veoma politički nekorektna za komentare takve vrste.
Moj komentar na sporni post nije bio sa namerom da nekog uvredim nego izraz velikog razočaranja kratkotrajnim pamćenjem ovog naroda.
Slažem se sa bamby da za bavljenje politikom treba imati adekvatno obrazovanje. Politika nije hobi nego vrhunska veština, političari bi morali da predstavljaju intelektualni i kulturni vrh jednog naroda, a od novog Predsednika Skupštine se realno može očekivati da čašom vode polije nepodobnog govornika za skupštinskom govornicom. O ozbiljnijim posledicama ovakvog izbora ne bih... plašim se da sam veoma politički nekorektna za komentare takve vrste.
@guli - ne bih da pokushavam da sam "baba vanga" no sve mi se vishe chini izvesnijim vlada koalicije ili podrshke manjinskoj vladi na relaciji DSS - SRS. Isto tako potpuno si u pravu kada kazesh da radikali dobijaju svakim danom sve vishe poena na rachun upravo nepromishljenih odluka nazovi demokratskog bloka, koji je vetj 6. oktobra prestao to zaista i da bude... Postoji jedna stara latinska izreka koje se setjam ali nisam siguran da je doslovce mogu citirati te tju je samo improvizovano pokushati prevesti, a koja glasi, "svaka nova revolucija stvara josh goru tiraniju od one prethodne"... Toliko
i ja sam krajnje nekorektan...dosta mi je budaletina!
Jebite se i glasci radikala i cela otadžbinska uprava.
sve je to go luzeraj.
Upropastio zemlju i sebe i nije mu dosta.
Nego do dna.
Ma duvajte ga.
Ove ruke nisu male
I uvek uzimaju stvari u svoje ruke.
A ovi sto hoce da Srbije podvedu pod rusku guberniju....
jebote...
pa bice sudjenje za veleizdaju, kad tad.
I za kosovo ce biti kad tad.
Za onu veleizdaju pod šatorom. U onom selu Kumanovu.
Jebote, aj formirajte vladu debeovci i radikali...
To je pravi potez!!!
Bicu razocaran svakom drugom alternativom.
Jebite se i glasci radikala i cela otadžbinska uprava.
sve je to go luzeraj.
Upropastio zemlju i sebe i nije mu dosta.
Nego do dna.
Ma duvajte ga.
Ove ruke nisu male
I uvek uzimaju stvari u svoje ruke.
A ovi sto hoce da Srbije podvedu pod rusku guberniju....
jebote...
pa bice sudjenje za veleizdaju, kad tad.
I za kosovo ce biti kad tad.
Za onu veleizdaju pod šatorom. U onom selu Kumanovu.
Jebote, aj formirajte vladu debeovci i radikali...
To je pravi potez!!!
Bicu razocaran svakom drugom alternativom.
Poslao
Nnjbv opet ja ekstrem
u
16:44
,
9/5/2007
| Link | |
Људи, нисмо ми далеко од једни од других у погледу суштине. Добро је да има толико различитости. Добро је да имамо и поглавицу и ненад.јебивог и све нас остале. Имамо Блогоја, и Блогоје има нас. Да се нешто не заборави, да се нешто каже и да се протествује ако треба.А скупштина је брука над брукама, не захваљајући радикалима, јер знамо какви су, него ДСС-у
Расположење ово је сад само проба да видим како ради и да ли ради оно АСП што каже Џезз или Јазз
Расположење ово је сад само проба да видим како ради и да ли ради оно АСП што каже Џезз или Јазз
ZNA se odakle i koja je to većina zbog koje su radikali pobedili
U mom gradu, gde se skoro svi poznaju radikali su na vlasti već 4-5 godina
O kakvoj demokratiji mi govorimo?!
U mom gradu, gde se skoro svi poznaju radikali su na vlasti već 4-5 godina
O kakvoj demokratiji mi govorimo?!
hahaha shejn, e takvog te volim, iznerviranog i ostrashtjenog, jer jedino tako mozesh sebi prilepiti etiketu nenadjebivog.... :))))) tako je, napred, dajte mu ga malo po emocijama :)))))
a ja odoh da iskuliram neko pivo pred zadrugu, i da popricham u miru, veselju i toleranciji sa svojim prijateljima, koji gle chuda su i iz redova radikala i socijalista i DSS-ovca i DS-ovca, ima ih i iz G17, jedino nema ovih iz LDP, jer valjda nemaju na ovim prostorima dovoljno inteligencije koja bi skapirala njihov program, al dobro ako ih bude, pitju i sa njima pivo.... uzdravlje i zivi bili vi meni svi od reda ;))
a ja odoh da iskuliram neko pivo pred zadrugu, i da popricham u miru, veselju i toleranciji sa svojim prijateljima, koji gle chuda su i iz redova radikala i socijalista i DSS-ovca i DS-ovca, ima ih i iz G17, jedino nema ovih iz LDP, jer valjda nemaju na ovim prostorima dovoljno inteligencije koja bi skapirala njihov program, al dobro ako ih bude, pitju i sa njima pivo.... uzdravlje i zivi bili vi meni svi od reda ;))
@opet ti
replika
ha ha ha ha , mnogo si dobar čak se od srca smejem . Ali nereče mi šta sam pogrešio u terminologiji što se tiče demokratije .
dali ima smisla da kažem da nikada nisam glasao za zarđale kašike ?
nema jer ću opet kazati da radikali rastu zbog ovih drugih , koji se busaju demokratijom a na perfidni način nas tako pleve da je to bolno po moju pamet , pleve sve ove godine i večito je neki bauk od radikala tu kao razlog zašto su oni dobri ..............
malopre sam hteo reći baš kao i ti u istom kontekstu ko nas j... ( izbacujem" ih " jer sam u istim govnima kao i bilo koji drugi prosečni građanin ove zemlje ) jer smo glupi pa smo svi radikali na svoj način i to nevidimo zaslepljeni mržnjom prema onim drugima .
Da li su retardirani , ubice , manijaci ......... boli me uvo ali oni će na kraju da pobede vidićeš i to opet kažem zahvaljujući ovim " demokratama "
i to ima da ih DEMOKRATSKI izabere narod a ti se posle zahvali ovima što su doveli do toga da većina građana bude sluđena , neobaveštena , neodgovorna ...........................
replika
ha ha ha ha , mnogo si dobar čak se od srca smejem . Ali nereče mi šta sam pogrešio u terminologiji što se tiče demokratije .
dali ima smisla da kažem da nikada nisam glasao za zarđale kašike ?
nema jer ću opet kazati da radikali rastu zbog ovih drugih , koji se busaju demokratijom a na perfidni način nas tako pleve da je to bolno po moju pamet , pleve sve ove godine i večito je neki bauk od radikala tu kao razlog zašto su oni dobri ..............
malopre sam hteo reći baš kao i ti u istom kontekstu ko nas j... ( izbacujem" ih " jer sam u istim govnima kao i bilo koji drugi prosečni građanin ove zemlje ) jer smo glupi pa smo svi radikali na svoj način i to nevidimo zaslepljeni mržnjom prema onim drugima .
Da li su retardirani , ubice , manijaci ......... boli me uvo ali oni će na kraju da pobede vidićeš i to opet kažem zahvaljujući ovim " demokratama "
i to ima da ih DEMOKRATSKI izabere narod a ti se posle zahvali ovima što su doveli do toga da većina građana bude sluđena , neobaveštena , neodgovorna ...........................
Доле демократија, јер је то лаж.
Живео Краљ!
Да нам се посрећило и да нису покрали резултате референдума и да није донет Устав, могла је да се формира уставотворна скупштина (као кад је било Јајце) и да се постави монархија која би нас "шорткатом" (не волим такве изразе али се наместило) дакле скраћеним поступком да нас уведе у Европу, јер монархија подразумева одређене стандарде, које свет разуме и подржава.
Ипак, добре су парламентарне демократије, дакле неки облик демократије, да се боље изоштре мисли и одлуке не доносе преурањено. Али, основне ствари...па људи....не упадајте у замке решавања последица, него узрока.
Живео Краљ!
Да нам се посрећило и да нису покрали резултате референдума и да није донет Устав, могла је да се формира уставотворна скупштина (као кад је било Јајце) и да се постави монархија која би нас "шорткатом" (не волим такве изразе али се наместило) дакле скраћеним поступком да нас уведе у Европу, јер монархија подразумева одређене стандарде, које свет разуме и подржава.
Ипак, добре су парламентарне демократије, дакле неки облик демократије, да се боље изоштре мисли и одлуке не доносе преурањено. Али, основне ствари...па људи....не упадајте у замке решавања последица, него узрока.
@poglavice - moj izvor kaže da je vlada već sastavljena - Toma je bio samo ucena . Da li je sa ovim Koštunica dokazao da je manijak ili izdajnik . Stari SPS naslednik neznam ali meni naj bliže leži tumačenje one definicije politike koja govori da je koštunica uspeo najviše da navata od mogućeg . Neznam dali je prevarant ali ako uspe da sastavi vladu sa DS pod njegovim uslovima onda je stvarno političar . Da li je DRŽAVNIK videćemo na kraju
i politika jeste kurva , lepio sam plakate ako ih se sećaš bila je to prva kampanja : " i ovo je kamen srbije " no brzo sam se uverio da KUMOVI se posvađaše zbog nje , da je 9 mart bio mnogo strašniji nego 5 oktobar po slobu da je svako iz nekih interesa a ne ideala u politici , a svakim danom se setim i šta je kao oproštajni govor govorio balkanski kasapin
.................. kosovo , sandžak , vojvodina
ma nek ide sve u majčinu samo da srbin na srbina ne udari a ove jajare od političara će da već neko kazni ma na kojoj već strani bili kada nisu na strani Srbije i njenog naroda
i politika jeste kurva , lepio sam plakate ako ih se sećaš bila je to prva kampanja : " i ovo je kamen srbije " no brzo sam se uverio da KUMOVI se posvađaše zbog nje , da je 9 mart bio mnogo strašniji nego 5 oktobar po slobu da je svako iz nekih interesa a ne ideala u politici , a svakim danom se setim i šta je kao oproštajni govor govorio balkanski kasapin
.................. kosovo , sandžak , vojvodina
ma nek ide sve u majčinu samo da srbin na srbina ne udari a ove jajare od političara će da već neko kazni ma na kojoj već strani bili kada nisu na strani Srbije i njenog naroda
... e vi mi stvarno ne date da odem na to faking pivo :)))))
moram josh jednu repliku da opalim...
@Tay - jednom i tebi da repliciram i da se sa nechim slozim za ovo zadnje shto si izjavio, vala, svaka ti dala :))))
moram josh jednu repliku da opalim...
@Tay - jednom i tebi da repliciram i da se sa nechim slozim za ovo zadnje shto si izjavio, vala, svaka ti dala :))))
Poslao
poglavica
u
17:17
,
9/5/2007
| Link | |
Matori, bila sam fina i kulturna, po meni za 99% onih u skupstini (dok se situacija ne promeni, pisem malim slovom), motka namazana izmetom je parfem. Ovde nema licne odgovornosti, nema svesti da trose nas novac i jos im ga nikad dosta, podsecam vas da placamo i prethodni saziv, ako budu opet r***isani izbori, placacemo 3 saziva, a odakle? Od invalidske penzije mog oca? Sramota, bre, bruka i sramota. Gde caruje neobrazovanje tu mogu da vladaju ovi poput predsednika skupstine.
U Srbiji je manje od 10 procenata stanovnista zadovoljno svojim zivotom, u Skandinaviji preko 90, EU 86%. Posle ovih podataka nema o cemu dalje da pricamo...
Elfish,,,, pusti snovi u zemlji Srbiji, kakvi smo mi, takva nam je i elita. Dovoljno je setiti se Seseljeve uredbe zbog koje su najkvalitetniji profesori bili udaljeni sa fakulteta jer nisu hteli da potpisu papir koji im je poturen.
Gulanfer, oni koji su u politiku usli iz ideala i istinske zelje da promene nesto su: ili iz nje izasli ili su ubijeni, ako su jos uvek u njoj morali su bar jedan guz da prodaju, sto je strasno. DSS insistira na zakonima i njihovoj primeni, a znate, nikada do sada nisam cula za termin "tehnicka vlada" i nisam sigurna da se igde pominje u nasim zakonima, ukljucujuci i Ustav.
Sa druge strane, nije isto kada neko trazi da se pridrzavate zakona ko pijan plota a ti zakoni necemu i vrede i kada je situacija obrnuta.
Licna odgovornost + bolji standard = u zatvoru ko treba da bude, nezavisno pravosudje, ulaganja, privatizacija ... pa ce biti i ovde vise zadovoljnih svojim zivotom.
U Srbiji se uporno zivi izvrnuta cinjenica, ne treba politika da upravlja nama, vec mi politikom, nasi glasovi treba da vrede... i treba da nam se polozi racun zasto su ti nasi glasovi baceni uzalud, ako do toga dodje, inace cemo doci u situaciju da nam neko objasnjava da je Zemlja ravna ploca....
Nisam sigurna koliko ljudi kapiraju da je situacija krajnje, krajnje ozbiljna i da pregovori sa EU mogu biti stopirani ne za jos jednu godinu, vec za narednih 5 godina, a u tom slucaju ona izolacija u kojoj smo bili nece biti nista u poredjenju sa onim sto nam sledi.
Ne glasa 40% Srbije za SRS nego 40% onih koji izlaze na izbore, a razlika je velika, jer 40% onih koji izlaze na izbore je otprilike 25% punoletnog stanovnistva, to je nesto iznad EU standarda kada su extremne opcije u pitanju.
U Srbiji je manje od 10 procenata stanovnista zadovoljno svojim zivotom, u Skandinaviji preko 90, EU 86%. Posle ovih podataka nema o cemu dalje da pricamo...
Elfish,,,, pusti snovi u zemlji Srbiji, kakvi smo mi, takva nam je i elita. Dovoljno je setiti se Seseljeve uredbe zbog koje su najkvalitetniji profesori bili udaljeni sa fakulteta jer nisu hteli da potpisu papir koji im je poturen.
Gulanfer, oni koji su u politiku usli iz ideala i istinske zelje da promene nesto su: ili iz nje izasli ili su ubijeni, ako su jos uvek u njoj morali su bar jedan guz da prodaju, sto je strasno. DSS insistira na zakonima i njihovoj primeni, a znate, nikada do sada nisam cula za termin "tehnicka vlada" i nisam sigurna da se igde pominje u nasim zakonima, ukljucujuci i Ustav.
Sa druge strane, nije isto kada neko trazi da se pridrzavate zakona ko pijan plota a ti zakoni necemu i vrede i kada je situacija obrnuta.
Licna odgovornost + bolji standard = u zatvoru ko treba da bude, nezavisno pravosudje, ulaganja, privatizacija ... pa ce biti i ovde vise zadovoljnih svojim zivotom.
U Srbiji se uporno zivi izvrnuta cinjenica, ne treba politika da upravlja nama, vec mi politikom, nasi glasovi treba da vrede... i treba da nam se polozi racun zasto su ti nasi glasovi baceni uzalud, ako do toga dodje, inace cemo doci u situaciju da nam neko objasnjava da je Zemlja ravna ploca....
Nisam sigurna koliko ljudi kapiraju da je situacija krajnje, krajnje ozbiljna i da pregovori sa EU mogu biti stopirani ne za jos jednu godinu, vec za narednih 5 godina, a u tom slucaju ona izolacija u kojoj smo bili nece biti nista u poredjenju sa onim sto nam sledi.
Ne glasa 40% Srbije za SRS nego 40% onih koji izlaze na izbore, a razlika je velika, jer 40% onih koji izlaze na izbore je otprilike 25% punoletnog stanovnistva, to je nesto iznad EU standarda kada su extremne opcije u pitanju.
Poslao
bamby
u
17:58
,
9/5/2007
| Link | |
procitajte Dzefrija Rasela "Princ tame" ili Cedomira Cupica "Politika i zlo" ili neku od knjiga Ratka Bozovica u kojima objasnjava kako nam je kultura srozana ispod svakog nivoa.
Poslao
bamby
u
18:00
,
9/5/2007
| Link | |
A KAD PACOVI UZJAŠU NA VLAST....
B92 Info Vesti Izbori 2007.
"Vanredno stanje odlaže izbore"
9. maj 2007. | 09:44 -> 19:35 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Beograd -- Predsednik Skupštine Srbije Tomislav Nikolić izjavio je da bi izbori mogli biti odloženi, ako parlament proglasi vanredno stanje.
Vanredno stanje bi, prema njegovim rečima, eventualno moglo da se proglasi zbog procene da je situacija u vezi sa rešavanjem statusa Kosova izuzetno teška. U tom slučaju, predsednik Srbije ne bi mogao da r***usti Skupštinu i r***iše izbore, čak i ako se ne formira nova vlada do isteka zakonskog roka, izjavio je Nikolić za RTS.
Vanredno stanje parlament bi mogao da proglasi na predlog vlade Srbije.
B92 Info Vesti Izbori 2007.
"Vanredno stanje odlaže izbore"
9. maj 2007. | 09:44 -> 19:35 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Beograd -- Predsednik Skupštine Srbije Tomislav Nikolić izjavio je da bi izbori mogli biti odloženi, ako parlament proglasi vanredno stanje.
Vanredno stanje bi, prema njegovim rečima, eventualno moglo da se proglasi zbog procene da je situacija u vezi sa rešavanjem statusa Kosova izuzetno teška. U tom slučaju, predsednik Srbije ne bi mogao da r***usti Skupštinu i r***iše izbore, čak i ako se ne formira nova vlada do isteka zakonskog roka, izjavio je Nikolić za RTS.
Vanredno stanje parlament bi mogao da proglasi na predlog vlade Srbije.
Poslao
Opet Ja
u
19:55
,
9/5/2007
| Link | |
to se zove
Drzavni Udar!
Drzavni Udar!
Poslao
Anoniman
u
19:56
,
9/5/2007
| Link | |
Toliko o Demokratiji
Ostrascenosti
I ostalim sitnicama
toliko o tome.
Ostrascenosti
I ostalim sitnicama
toliko o tome.
Poslao
opet ja
u
19:57
,
9/5/2007
| Link | |
Nešto se prisećam zadnjeg vanrednog stanja , bilo jako strašno , obilovalo demokratijom , čak i evropa skrenula pažnju na to ....................
opravdano ali zloupotrebljeno - ne ?
novo nam netreba nikako , dali bi bilo opravdano ? zloupotrebljeno ? kao prošlo ?
opravdano ali zloupotrebljeno - ne ?
novo nam netreba nikako , dali bi bilo opravdano ? zloupotrebljeno ? kao prošlo ?
Poslao
Anoniman
u
20:21
,
9/5/2007
| Link | |
Sablja i ovo o cemu Nikolic govori nema nikakvih dodirnih tacaka...
Poslao
bamby
u
20:48
,
9/5/2007
| Link | |
aaa..ti mislis na ono kad su BIA i Policija ubile Premijera Srbije dr Zorana Djindjića? Ono kad je tog istog dana Vojislav Kostunica predlozio da se formira Vlada Nacionalnog Jedinstva sa radikalima? Pa, kad je umesto "vlade" uvedeno vanredno stanje kad je policija pohapsila sve sto je ikad pljačkalo bilo šta? Si na to mislio? Ok. Propustili su da uhapse obijača trafika, pa nam se to danas obija u glavu.
Je l to ono vanredno stanje u kojem je svaki grad bio očišćen od "mafijaša" i kad su nestali džipovi sa beogradskih ulica??? Ja mislim da je to.
I znaš šta je bilo posle? Koštunica je posmenjivao, otpustio, penzionisao svakog policijskog generala koji je učestvovao u Sablji, vratio SPS JUL kadrove, a mafijašima platio odštetu što su nevini ležali u zatvoru. Jedan Crnogorac kojeg znam nije mogao da veruje u cifru koju je dobio, poslao pola Nikšića na letovanje u Tursku smejući se i govoreći "plaća Srbija".
Živo me zanima koliko su ubistava, pljački itd ti nevini momci od pijeteta, Jočićeve kolege po oružju, počinili za vreme vlade u koju su imali poverenja.
Eto. Siguran sam da si na to vanredno stanje mislio.
A ovo što vojvoda Toma najavljuje (a tek drugi dan na vlasti)....eeee, to ćemo da vidimo : )
Je l to ono vanredno stanje u kojem je svaki grad bio očišćen od "mafijaša" i kad su nestali džipovi sa beogradskih ulica??? Ja mislim da je to.
I znaš šta je bilo posle? Koštunica je posmenjivao, otpustio, penzionisao svakog policijskog generala koji je učestvovao u Sablji, vratio SPS JUL kadrove, a mafijašima platio odštetu što su nevini ležali u zatvoru. Jedan Crnogorac kojeg znam nije mogao da veruje u cifru koju je dobio, poslao pola Nikšića na letovanje u Tursku smejući se i govoreći "plaća Srbija".
Živo me zanima koliko su ubistava, pljački itd ti nevini momci od pijeteta, Jočićeve kolege po oružju, počinili za vreme vlade u koju su imali poverenja.
Eto. Siguran sam da si na to vanredno stanje mislio.
A ovo što vojvoda Toma najavljuje (a tek drugi dan na vlasti)....eeee, to ćemo da vidimo : )
Poslao
opet ja
u
20:55
,
9/5/2007
| Link | |
Cini mi se da banalizujes to sto sam rekla...ali dobro.Pametnom coveku ne treba uredjaj za merenje....zivot je pokazatelj.A rekla bih da je nas narod vise puta "omasio" zivot...
Tu Evropu, za koji mesec, ako ovako nastavimo, neće biti briga za nas. U vreme te Sablje, ja se šetala BG u po noći, ništa mi nije falilo, godinama pre toga, nisam se usuđivala na tako nešto. Šta je gamadi falilo po zatvorima? To što mombril Koštunjavi nije hteo da sarađuje, pa na vreme nisu doneti zakoni kakvi su Srbiji trebali? To što su se fini momci pobunili protiv nepravde? Alo, ljudi, ti momci šetaju ulicama, jedan mi se "pohvalio" kako je sestricini kupio pistolj... sestricina je btw, beba... znam coveka od jaslica, sta mu se desilo, ne znam.... verovatno Srbija...
@ Opet ti / izvinjavam se za malopređašnju anonimnost no evo ispravljam se . Naravno da mislim na to što si naveo i tačno si naveo sve razloge zbog kojih je bilo potrebno uvesti vanredno stanje ali nisi naveo dali sam pogrešio u stavu da ga je čak i Evropa osudila zbog zloupotrebe ili prekoračenja ? Ja jednostavno nepodržavam slobodna tumačenja svačega , ako postoji pravni osnov za njegovo uvođenje ok ( pazi kada me uporediš sada sa koštunjavim ) ali ako tamo fali i jedan zarez a ne celo tumačenje onda izvini nemože nemože da se drži neko u pritvoru duže nego što je zakonom predviđeno i tačka
dali postoji pravno tumačenje ovoga što je toma rekao ? Ako ne ako je vršio podstrekivanje ili već kako se to tumači pravno , ako je i sama naznaka nekog državnog udara u pitanju opet zna se aps , bajbukana i ćao đaci . Ali ako mi neko govori kako pera može a đura nemože zajebite vi vašu demokratiju
ili da uprostim čarape i hulahopke . I jedno i drugo se čulo u skupštini i jedno i drugo se tražilo od nekog da se skine što sa glava što sa ........... pa šta je razlika, u uvredi časti ili tumačenju izrečenog
ma bole me i za jedne i za druge samo nemojte da mi jedno te isto zavijate u dva različita papira / govno smrdi te smrdi
dali postoji pravno tumačenje ovoga što je toma rekao ? Ako ne ako je vršio podstrekivanje ili već kako se to tumači pravno , ako je i sama naznaka nekog državnog udara u pitanju opet zna se aps , bajbukana i ćao đaci . Ali ako mi neko govori kako pera može a đura nemože zajebite vi vašu demokratiju
ili da uprostim čarape i hulahopke . I jedno i drugo se čulo u skupštini i jedno i drugo se tražilo od nekog da se skine što sa glava što sa ........... pa šta je razlika, u uvredi časti ili tumačenju izrečenog
ma bole me i za jedne i za druge samo nemojte da mi jedno te isto zavijate u dva različita papira / govno smrdi te smrdi
Toma, po novom Ustavu ima pravo da proglasi vanredno stanje.
mogu samo da ti skinem kapu za trazhenje demokratije u sebi, i apelovanje na isto to kod drugih ovim postom...politiku uglavnom ne uzimam u usta, da ne bih doshla u situaciju da budem ogorchena i negativno ostrashtjena. prosto, bavim se drugim stvarima i tjeram svoje...ali, nijedna karikatura nije dovoljno dobra da opishe ovo shto se deshava u skupshtini...a za to su krivi svi koji su u njoj...muko moja, sad je vetj shejn debelo u pravu. svi smo loshi...kad dunav bude ekoloshki chist i ova zemlja tje lichiti na civilizovanu naseobinu...ovako, nemamo chime da se operemo.
Poslao
besnaglista
u
22:02
,
9/5/2007
| Link | |
@bambi - ja nisam pravno potkovan ali sada šta je problem . Dali što ludi Toma može to da zloupotrebi , sam ustav koji to dopušta ili motiv proglašenja vanrednog stanja ? Da li neko mora da potvrdi , dali to znači da on sam može da izađe pred poslanike i kaže ja proglašavam VS ili mora postojati neka procedura ?
Mislim jako je škakljivo , slažem se da je moguće da budala uvede državu u rat ako sam može da nešto odradi ali ja evo stvarno verujem da on to nemože sam i da pored sve volje nema podršku ovih iz DSS a
Mislim jako je škakljivo , slažem se da je moguće da budala uvede državu u rat ako sam može da nešto odradi ali ja evo stvarno verujem da on to nemože sam i da pored sve volje nema podršku ovih iz DSS a
...da sam znao da tje ovolika r***rava da se povede i da se r***lamsa u svim mogutjim pravcima, verujte da bih ipak progurao knedlu i da ovog posta ne bi ni bilo.... E sad ajmo malo smanjimo emocije i dodjimo do jedne konstatacije, a to je sledetje, ja sam 100% ubedjen da su svi komentatori ovog posta ukljuchujutji i njegovog autora bili debelo na strani onog bloka koji je diktatora od samog pochetka zeleo da vidi kako nestaje s politichke scene.... Mozda ne svi pod istim zastavama ali cilj je bio zajednichki. I shta se desilo, desio se 5. oktobar gde su sve zastave bile ukrshtene. cilj je postignut... shta je bilo nakon toga, svi znamo, svakodnevne podele u demokratskom bloku, svadje, sranja itd... ne ja nisam se zalagao za 5. oktobar koji bi me vetj 6. oktobra lagano pocheo da vratja unazad u istoriju, da bi eto posle 7 godina doshli gotovo do identichne situacije s kraja devedesetih.... Ne verujem ni da je bilo ko od Vas to zeleo, i u tome je problem... Nezadovoljstvo je prisutno u svim taborima to je neosporna chinjenica i svako dalje prepucavanje "ja sam vetji demokrata" koshta **** . izvinte me na izrazu.... i vodi u dalje podele koje ne vode nichemu.... Imalo je toliko vremena svih ovih godina da se mnoge stvari iskristalishu u korist demokratskog bloka i da danas ne postavljamo pitanje, a kako nam se "toma" dogodio... Pa eto dogodio nam se, i prebacivanjem lopte s jednog na drugi teren ne dobijamo odgovor, krivica je kolektivna ma koliko to neki ne zeleli da priznaju, prilika je prokockana i tu je mislim kraj priche, bash kao shto i ja stavljam tachku na vishe bilo kakvo polemisanje na temi politike, jebala me da me jebala... Setih se sada i jednog privatnog razgovora koji sam vodio s liderom jedne nashe stranke, koji je nakon shto sam mu izneo razloge zashto sam se povukao iz politike, chovek se samo osmehnuo i kratko prokomentarisao "Politika ne trpi emotivce!" ... jebena istina...
Izmenio poglavica dana 9/5/2007 u 22:43
Izmenio poglavica dana 9/5/2007 u 22:43
kao po obichaju - kasnim. nije ni chudo shto mi svi kazhu da sam sporiji od sopstvene senke. no, vidim, bilo je dinamichno, ekshn, ovo-ono, i na kraju shta...? ajmo na pivo. ovo poslednje je moj predlog.
Poslao
sanatorijum
u
01:32
,
10/5/2007
| Link | |
Ај'мо на пиво, па ај'мо на пиво...
и нико да се врати и каже
"Јој што је било добро пиво".
Овако само ја изражавам последице
пива упишујући се овде.
Упс, не обраћајте пажњу на Ш и замислите да је С као што већина пише осисаном латиницом :)
и нико да се врати и каже
"Јој што је било добро пиво".
Овако само ја изражавам последице
пива упишујући се овде.
Упс, не обраћајте пажњу на Ш и замислите да је С као што већина пише осисаном латиницом :)
Gulanfer - treba mu vecina u skupstini, da aminuje njegov, eventualni predlog za izglasavanje vanrednog stanja. Od DSS a, mene vise nista nece iznenaditi.
Matori, razumem ja tebe, nisam ni ja u politici, a jurili su me kao besni, da se uclanim, ne u jednu stranku. Nedavno mi je neko predlozio i na listu da me stave. Ma, bjazi, nema sanse. Radila sam kampanju u ovom mom selu. za jednu stranku u kojoj su bili moji profesori i time stavila tacku na te zajebancije. Da su poslusali Djindjica, Canka i ekipu koja je predlagala lustraciju na svim nivoima drugu bi mi pesmu danas pevali. Stoga je meni Kostunica najkrivlji. Nije Djindjic bio idealan, ima njegovih poteza sa kojima se nisam nikako slagala, ali, vracam se na ono prvo sto sam pisala.... covek je imao utemeljenje u onome sto je ceo zivot ucio, znao je kako se rade neke stvari, znao je da kaze istinu, proguda pljuvacinu i ide dalje.. sve zato sto je verovao, pored svog pragmatizma, da je drzava duzna da brine o svakom pojedincu i da drzava to mora da radi. Znao je i trudio se da od ove zemlje napravi pristojan servis za sve nas. U to sam sigurna ne samo zato sto je meni kao politikologu, ta ideja najbliza, vec zato sto se to pokazalo kao ispravan put, kao nesto do cega svi imaju koristi... a on je to jako dobro znao. U tome je po meni bila najveca njegova vrednost, ali sad dzabe...
Matori, razumem ja tebe, nisam ni ja u politici, a jurili su me kao besni, da se uclanim, ne u jednu stranku. Nedavno mi je neko predlozio i na listu da me stave. Ma, bjazi, nema sanse. Radila sam kampanju u ovom mom selu. za jednu stranku u kojoj su bili moji profesori i time stavila tacku na te zajebancije. Da su poslusali Djindjica, Canka i ekipu koja je predlagala lustraciju na svim nivoima drugu bi mi pesmu danas pevali. Stoga je meni Kostunica najkrivlji. Nije Djindjic bio idealan, ima njegovih poteza sa kojima se nisam nikako slagala, ali, vracam se na ono prvo sto sam pisala.... covek je imao utemeljenje u onome sto je ceo zivot ucio, znao je kako se rade neke stvari, znao je da kaze istinu, proguda pljuvacinu i ide dalje.. sve zato sto je verovao, pored svog pragmatizma, da je drzava duzna da brine o svakom pojedincu i da drzava to mora da radi. Znao je i trudio se da od ove zemlje napravi pristojan servis za sve nas. U to sam sigurna ne samo zato sto je meni kao politikologu, ta ideja najbliza, vec zato sto se to pokazalo kao ispravan put, kao nesto do cega svi imaju koristi... a on je to jako dobro znao. U tome je po meni bila najveca njegova vrednost, ali sad dzabe...
Poslao
bamby
u
09:13
,
10/5/2007
| Link | |
Slucajno sam upao u ovaj sajt iiiiiiiiiiiiiiiiiii................Svaka cast na inteligentnom komentaru. Da ima vise kao vi gde bi nam bio kraj! Pitanje je kad ce se urazumiti ( mozda nikad)? Kako bi IQ odvojio od budale koji nemaju pojma sta je demokratija ili pak imaju mozda neki korist, ali je veca steta?
Poslao
Anoniman
u
22:11
,
27/5/2007
| Link | |



