Nenad.Jebiv

10/6/2007 - Seks, Laži i Videotrake

Dej ste, blogeri :)

Dugo se nisam javno samoanalizirao niti bacao pred vas delove svoje neblagorodne biografije. Pritisnut realnim problemima, moj isuvišerabljeni i ne tako pametni mozak, upotrebio je stečene mehanizme odbrane i nije se dovodio u ona specifična i teškoobjašnjiva stanja u kojima lete tamo amo neki čudni rečenički sklopovi, čudne slike, isečci iz mojih (ima ih više) i tudjih života, a prsti samo nervozno čekaju da to pretvore u slova, lupkajući po cigareti negde tik iznad filtera.

Ali nisam gubio vreme. Analizirao sam vas. Ne, naravno da ne. Nisam ja sklopio ruke ispred sebe, onako, plemenito spojiv svih deset jagodica negde u visini grudi, te dubokozamišljeno i prirodnopametno gledao u vaše uradke. Ne. Bacim pogled tako, izmedju otkrivanja veza medju brojevima koje ću morati svojim profesorima da objašnjavam u Poslednjem roku, ili u pauzama robovanja Poslu Koji Volim, a moj suludi um sam krene u analizu. Ta reč je, dakle, tu u nedostatku bolje.

Bio bih nadrkani idiot (čest opis mog karaktera), ako ne bih primetio bitan napredak. Polako, ali sigurno Blogoye se valja ka realnosti. I taj proces je nezaustavljiv. Naravno, slabosti još uvek postoje. I uopšte nisu zanemarljive. Još uvek preovladjuje lahor koji njiše latice na mladom prolećnom suncu, tek izašlom iznad Doline bola, Doline neuzvraćene ljubavi, tek izniklo sunašce koje je stomakom svojim zapelo za vrhove Planine Nepravde, obraslom severnom svojom stranom Šumama slatke platonske sreće. U toj planini dvoje Vode Ljubav. Zaljubljeni. Savršeni.

Naravno, to ne postoji. Ali "ne klonjujte duhom", što bi rekao Čeda-Velja, knez od Zvižda.

U to ime (hehe, poznato mi ovo odnekud), htedoh da vam kažem da su vaša Dobrota i vaša Blagorodnost zaštićeni samo mojim (ili bilo čijim) nepoznavanjem svih detalja vaše biografije, i naravno, što je mnogo bitnije, vašom racionalizacijom vaše Pravedničke biografije. Nemate pojma koliko sam se puta uverio u to. Sedim, gledam, dišem, rekao bih "pa, ovo je tako dobro biće, duša dobra i meka kao oni kolači što mi je pravila Manja (my late grandma) kad sam bio mali", takodje, rekao bih "ovo nema šanse da je ikad u životu išta loše uradilo, ovo biće živi moral, ovo biće je reper, moja ambicija, moja moguća težnja da budem bolji". My guiding light!  Verujte, i mi rodjeni loši ponekad to poželimo. Medjutim, onda krene upoznavanje tog dobrog bića, ne kroz priče, o, ne, ja sam Tvorac Priča i znam koja je njihova moć, znam kako se zabada reč u srce i znam kako se od Slobodnog rečju pravi Rob. Zato, jebeš priče. Već gledaš bićeve (uh) reakcije na svet.

I? Au. Jebote. Biće ima iste težnje kao i ti. Na iste nagone reaguje. Na iste dirty fucking things pokazuje slabost. I? Šta radi biće? Živi tu slabost. Na isti način na koji ti živiš svoje slabosti. Samo....ima jedna bitna razlika. Biće sebe ne vidi. Biće sebe Tako Dobro Opravda. I u svojim prelepim tužnim očima biće ostaje zauvek čisto. Nema veze je l poželelo nešto tudje neke bližnje svoje. Neka voća za dobro biće nisu zabranjena. Zato što su ta zabranjena voća trenutni cilj bića. Libido i um bićev su odreagovali na zabranjeno voće snagom galaktičke gravitacije. Te je od siline privlačenja Moral i Pravednost i Dobrota bića zapalo u slabost. Trenutna slabost. Slabost? Ma kakva slabost. To je ljubav, viče biće. To je savršena ljubav. Mi smo ono dvoje što se ljube u Šumi sa severne strane Planine. Ja volim, ja sam čisto, iskreno, pravedno biće.

Tako je govorilo Biće.

I tako to. Gledajući takve pojave, padaju mi na pamet vodene boje, što reče pesnik pre nego što je pobegao u Niske Zemlje, glavom bez obzira.  Padaju mi na pamet i razna pitanja kao što su Zašto tražiš harizmu u sebi, punjena ptico? Padaju mi na pamet i razne čudne reči, stranjske, kao što je hipokrizija. I znate šta mi još pada na pamet? Potpuno je perverzno. Ali...gledajući sve to, poželim da sa sobom samim vodim ljubav. Aha. "Making love with his ego, he sucked up into his mind" pevao je Bowie o Ziggyju Sturdustu, što sam čuo još davno, davno nekad i skinuo odmah na gitari. Te težim da ljubav sa sobom vodim samo do odredjene zdrave granice. Potpuno je nenormalno da se ovakvi ego/hedo tipovi, robovi svojih nagona, niskih strasti i nepristojnih ponuda kao ja, osećaju pravednički pored vas, the real Pravednika.

Tako sam zavoleo i Tarantino, Quentina. U jednom filmu njegovom svi su želeli da budu Mr. Black. Pored toliko boja duge, na primer. So, Pravednici moji poslednji, koji živite još samo na blogovima, još samo iza uvežbanih moralnih maski jednog ultrahipokrizijskog društva: Možete samo da želite da budete Mr. Black. Možete samo da želite da budete Nenadjebivi. Ili onaj Šejn što je odjahao u suton. Za to je potrebna jebena hrabrost, jebena stalna borba sa samim sobom, jer od borbe sa Zlim Drugima nema ništa, i čista, kao suza čista, istinska težnja ka slobodi. Znate koji je prvi dan vaše slobode? Your own, personal, Slobode? Kad stanete pred ogledalo, zaista se pogledate u te pametne smedje oči, i kažete glasno:

Moje ime je Nenadjebiv. Ja sam nemoralan i ja sam loš!

Da.
Nepotrebno precrtati.
Pošalji komentar!

10/6/2007 - 19:23

Poslao/la Proslost
Ho Ho Ho Maaaaary Christmas and Happy New Year - rece Deda Mraz i uhapsise ga sto je gospodju u prvom redu nazvao "Ho" - sto u prevodu znaci ( za one koje ne znaju ) fukara ( prim.prev ) - sludele te brojke, nejasno je naravoucenije ( tacnije, nece biti shvaceTo:D) - da sam musko, bila bih nenadjebiva u svakom pogledu. Ovako sam samo ... oh well - my ego turns me on sometimes(Kezzz:D)
Permanent Link

10/6/2007 - 19:35

Poslao/la Nndjbv
Ti mi, Ms Proslost, ne licis na Pravednika.

Medjutim, ne brini.
Pravednik razume svaku jebenu reč ovog teksta.
Uključujući primere.
Uključujući Poentu.

Pravednik se, megjutoa, izgleda usudio da uzme malo blata iz sopstvenog života i da me podseti na sopstvenu Pravednost, Moralnost, Vernost, Veru i Dobrotu.

Onako, by the way, samo.

Kakvim drugim, vec povredjeno pravednickim tonom.

Vish...takav me sve razume.

Mogao sam ovo i na ruskom da napisem.
Opet bi me razumeo.


Permanent Link

10/6/2007 - 19:36

Poslao/la Azra
O moralu nikada nisam razmisljala,
jer sam odgajana u totalnoj slobodi,
i uvek sam radila ono sto mi je po volji...

Nikad o sebi nisam razmisljla da sam dobra,
naprotiv...

a zelja mi je da stanem pred ogledalo i da kazem
"O, ja sam nenadjebiva":)
P.S.Shvatam taj stav prema sebi i zivotu, apsolutno,
pa vidis da volim Lose:)
Permanent Link

10/6/2007 - 19:43

Poslao/la lazarica
Sejn na kraju mozda sebe i ubedis da si los, ali ja sam bandoglava :P
Možda je biće napokon i uvidelo svoju zabludu ?
Zar svi ne vodimo stalno borbu sa sobom,, na žalost često uvlačeći druge u borbu u koju ne žele da ulaze
O da, na netu smo ono što želimo biti, u realu, kada ostanemo sami sa sobom, mi smo jadna bića koja tragaju za suštinskim odgovorom Ko sam ja?
Život je stalno padanje, poenta je u ustajanju, zar ne ?
Permanent Link

10/6/2007 - 19:49

Poslao/la Nndjbv
Yup, Lazarice
U pravu si.

Medjutim, ovakvo biće će zauvek ostati u uverenju da je Dobro i Pravedno, mnogo bolje od tebe.

A to će biti rezultat njegovog slepila da vidi i shvati sebe, svoje postupke, svoj život.

Naravno, ja sam uveren da svako deep inside zna šta je radio i s čime će pred Sv Petra, ako već veruje u to.

A opet, Pravednik se usudi da ti podcrta svoj lepotu, dobrotu i bezgrešnost.

Na vrlo, vrlo zao način. Gotovo podmukao. Gotovo da me podsetilo na nešto/nekog.

I onda znaš šta?

U takvim se situacija nešto gadno probudi u meni.
I, znaš, mogu ti se učini jebeno surov.
Permanent Link

10/6/2007 - 19:49

Poslao/la Proslost
Svi zele da stanu pred ogledalo i kazu sebi "O ja sam nenadjebiv/a" - neki to i ucine pod pritiskom autosugestije koja urodi plodom. Ali biti LOS, ne rodjen los, svi se radjaju sa ravnopravnim sansama da postanu LOSI ili vanseriJski dobri, ima vrlo diskutabilnu definiciju. Sto je meni lose, nekome je dobro i obrnuto. Kada dostignete nekada, kao proizvod zrelosti iliiskustva, a mozda i spoznaje sebe, onaj stadijum da vam se savrseno jebe za sve oko vas, za tudje zivote i preferencije, automatski postajete LOSI jer odskacete od sredine ( mislim na ovu nasu) koja je savrsen amterijal za Spansku sapunicu - svako gleda u tudju avliju, dok mu u sopstvenoj korov nice. Ali tudje cvece tako lepo mirise - zasto ne ubrati makar jedan cvet i postati los po svim nametnutim socioloskim standardima? Da li je to dovoljno za dobijanje statusa LOSEG? - e tu je ona glavna razlika izmedju Dobrih i Losih homo sapiensa. Pa sad, ko razume shvatice, ali nesto me ne greje sunce da ce vecinski procenat biti na pravoj strani, jer cak i Losi momci imaju totalno pogresno "shvatanje" od strane vecinskih vlasnika raznih mondenskih kuloara - Ja recimo Azra, bih jako volela da stanem ispred ogledala i kazem sebi " Ja sam dobra i vrlo zajebiva, ali sam svoja " - eto, moje skromno misljenje apropo tvog komentara..
A sto se tice tvog ( komentara naravno) necojebivi, ja mislim da sam jako, jako losa i imam hiljadu argumenata koji to podrzavaju, ali to me ne cini LOSOM za drustvo, nego losom za sebe. Ja sa tim zivim, ali to je moj izbor. Kome smeta, neka okrene glavu, ne pruzi ruku da se upoznamo, prodje pored mene kao da me nema - a pravednike tvoje ja zovem Dusebriznicima - a za dusebriznike nemam lepih reci.
Permanent Link

10/6/2007 - 19:51

Poslao/la yin
Sloboda je kada jedno jutro ustanes..pogledas u svoje smedje oci u ogledalu i kazes:
Ja sam X...takav/a sam kakav/a jesam.
Bez odredjivanja prema svetu.
Permanent Link

10/6/2007 - 19:53

Poslao/la lazarica
A opet, Pravednik se usudi da ti podcrta svoj lepotu, dobrotu i bezgrešnost.
Si pročitao text Pravednik na Lazarici ??
Takvi probude zlo u svima, ali je opet naša greška što smo dozvolili da zlo bude probuđeno.
I tako Pravednik i dalje o sebi ima mišljenje da je Pravednik jer smo se mi / ja ponela loše
Permanent Link

10/6/2007 - 20:00

Poslao/la Lilith
Nema suvisnog... potpisujem svaku gorenapisanu rec...ako dozvoljavate, af kors....:)
I meni malo muka od tih sto kake sladoled...
Permanent Link

10/6/2007 - 20:11

Poslao/la zvezdana
"Ja sam dobra i vrlo zajebiva, ali sam svoja ",
OK...:) Moze i tako, za mene je dobrota relativna stvar, ja sam sretala stvarno dobre ljude i onda se
pored njih nisam bas osecala dobra, zagledala bih se u njihove oci, lice..., i tad bi pomislila "o ja nisam dobra"..., i ceo zivot sam mislila da nisam dobra, mozda iz razloga sto nikada nisam dala na sebe da bilo sta trpim sto mi ne prija-sto bi mozda onda znacilo da sam ustvari bila dobra prema sebi...,
meni je ustvari bilo strasno reci "ja sam dobra" jer jesam dobrotu malo povezivala da su dobri blesavi,
ali posle ovog silnog blogovanja ja sam prihvatila sama sebi da sam dobra ali da nisam blesava,i da mogu biti zla ako mi zatreba..., a nenadjebljiva - vise znaci po meni da te mnogo toga ne dotice, i mene stvarno sve manje doticu realne stvari, samo kazem "pih"...:)
Permanent Link

10/6/2007 - 20:19

Poslao/la Summer
volim kada govori to tvoje bice, gutam svaku rec:))
Permanent Link

10/6/2007 - 20:30

Poslao/la mungos
Lepo ime Manja :)
Hello you bad man :)
Permanent Link

10/6/2007 - 20:32

Poslao/la nenadjebiv
Lazarice,

ovaj tekst s tvojim blogom nema veze.

As you know, your life database is completely unknown to me.

Ti si religiozna, nisi ova vrsta pravednika : )

Ovo su drugi neki.
Tiha većina
:)
Permanent Link

10/6/2007 - 20:36

Poslao/la nenadjebiv
Proslost, samo da te podsetim da sam ja u ovom svom virtuelnom zivotu Nenadjebiv.
Kad stojim pred pravim ogledalom, onda se sebi obratim imenom svojim...and you know, how Proud I am : )

Ovo oko toga da l se radjamo loši ili ne...Lazarica i Mistichno Plava bi ti rekle da se radjamo takvi. To, na kraju krajeva, kaze i njihova vera.

S druge strane, genetika kaze da vrlo mozes da se rodis los.

Evo jednog primerka :)

Inace, duboko verujem da si ti very bad :)
Permanent Link

10/6/2007 - 20:39

Poslao/la nenadjebiv
azra i zvezdana...:)

nema leka od blogovanja
uzmi adsl/cable
Permanent Link

10/6/2007 - 20:40

Poslao/la Dannas
Sejn, nisam se osetila prozvanom :)
Samo si me podsetio na neke Pravednike o kojima sam pisala na blogu
I znaš, nisam reliogiozna, ja se samo molim da sam verna, jer nije svako ko je religiozan i veran, kao što ni svi verni nisu i poslušni :)
Ali razumemo se i u principu slažem se sa suštinom
Permanent Link

10/6/2007 - 21:01

Poslao/la Proslost
ti i u "ovom" svetu imas ime - ne zivis paralelne zivote ja se nadam. Ovo sto kucas to kuca taj sa Imenom, a ne Bot pod pseudonimom nenadjebivi - ako tvrdis drugacije, onda demantujes sebe. u tome i jeste glavno razilazenje Mene i Ostalih, sto ja tvrdimda ovo kuckam ja , a ne ona kucka Ana koja se zagledjuje pred ogledalom kad presedi par sati pred kompom i oseti kako se celulit talozi - tako i ti kuckas sve ovo, ovo su tvoje misli ili mastanja koja su i dalje misli, a ne neko tamo sa imenom ko se krije pod laznim izmisljenim stvarima - budi necojebiv ovde, budi krsnim imenom kada kliknes na crveni kvadratic sa belim iksicem - ali, u oba slucaja , ma kako se nazivao, ti si Ti i samo zato sto znas ko si i sta si, ne mozes da rascepis svoju licnost na dva dela - pa ti sad pricaj sta hoces. Isto je i sa drusebriznicima i pravednicima i andjelima i djavolima koji imaju ovde pseudonime. Sustina je ista, sve su ostalo nijanse. Ajd poz.
Permanent Link

10/6/2007 - 21:02

Poslao/la mutti
poznajem jednu djevojku, narcisoidnu, nenadjebivu...al ju ne volim...a znaš zašto? jebe joj se za sve (da prostiš) a ja se pojede od muke što ne mogu imati bar zrnce takve ljubavi prema sebi :-((( zavidim joj na tako lošem karakteru, svašta...
Permanent Link

10/6/2007 - 21:05

Poslao/la Proslost
A sto se tice genetike - "los", kao osobina, nema veze sa genetikom. Kao sto rekoh, svako dobije sansu da bude ovkav ili onakav, samo je pitanje licnog izbora i zivotnih preferencija.
Permanent Link

10/6/2007 - 21:06

Poslao/la Proslost
mutti, narcisoidnost i nenadjebivost nemaju dodirnih tacaka - zavidis pogresnoj osobi.
Permanent Link

10/6/2007 - 21:09

Poslao/la Proslost
izvinjavam se gazdi bloga, ja se odomacih ovde kao prava domaca zivotinja lol - evo, usporicu malo da dodju i drugi do reci - odoh da kanalisem visak energije kod mene na blogic:P
Permanent Link

10/6/2007 - 21:16

Poslao/la nenadjebiv
Proslost, ja jesam ovo sto jesam i nisam niko drugi.
I rekoh vec da nema nacina da se sakrijes od bilo koga u ovoj vrsti komunikacije. Nema nacina da budes neko drugi. Mosh menjash nickove, uvek te provale.
"Nenadjebiv" u toj rečenici je u funkciji imena tj oslovljavanja samog sebe.
U tom smislu samo pokusah da pojasnim.


Permanent Link

10/6/2007 - 21:17

Poslao/la nenadjebiv
Lilith,

welcome n nice to meet ya :)
Permanent Link

10/6/2007 - 21:18

Poslao/la nenadjebiv
Summer...ovaj...ako budem resio da krecim ovih dana...misssim, znas vec : )
Permanent Link

10/6/2007 - 21:20

Poslao/la nenadjebiv
yin...bas onako dobro razmislih o ovom sto si rekla.
Jer je vrlo, vrlo blizu istini.
Nego...u tom stavu nedostaje self improvement.
A kad nema teznje ka boljem sebi, nema ni borbe.

Što je ravna linija.
Inače, vrlo sam, vrlo blizak tom stavu.
Te sam često "samoživ", "samodovoljan" i u tom smislu loš po bliske mi ljude.
Permanent Link

10/6/2007 - 21:23

Poslao/la nenadjebiv
mungi...zvala se Verica.
Manja je bio nadimak.
Nikad nisam saznao zasto.
Ali, da...lep...podseti me :)
Permanent Link

10/6/2007 - 22:01

Poslao/la yin
ta ravna linija nije mrtva.vrlo je ziva....samo na nekom drugom nivou postojanja.borba podrazumeva napor i krv....cemu to?
biti samoziv je odredjivanje prema svetu....biti samodovoljan je odredjivanje prema svetu i u tom slucaju nedostatak slobode je evidentan.
kada se odredjujemo prema svetu,mi smo samo suprotnost pojavi koju razmatramo.a ako smo suprotnost onda smo i deo.u tom slucaju nismo daleko odmakli.
biti takav kakav jesi (sta god to bilo) je nirvana.tada prestajemo da budemo samozivi i samodovoljni.tada smo mi samo mi,zivlji nego ikada i takvi daleko bolji svetu oko sebe.
za "ja sam samo ja" je potrebna hrabrost.jer takav zivot nema "postapalicu"...a to deluje prilico zastrasujuce svetu koji se uvek na nesto oslanja.
Permanent Link

10/6/2007 - 22:10

Poslao/la mazzapsycho
hmm.

definicija.
Permanent Link

10/6/2007 - 22:46

Poslao/la mistichna
evo ti komentar :D
Nenade:)
Permanent Link

10/6/2007 - 22:47

Poslao/la mistichna
dobar post
Permanent Link

10/6/2007 - 23:26

Poslao/la Nndjbv
hm. kapiram, yin.

I nema se tu sta oduzeti niti dodati.
Jako dobar način za ...hm..."smirenost" i some kind of "pomirenje".

Recimo da sam ja vrlo blizu tih ideja.
E, sad...ne znam da li je moja ideja blisko paralelna s tvojom, ili samo nisam dostigao taj stepen "nirvane"
Naime, ja bih se još malo tukao. Krv & suze i to.


Ovo "samoživost" i "samodovljnost"...to je čest opis mene od strane drugih, a bliskih mi ljudi. A da. I "sam sebi centar sveta"
To je, valjda, zato što mi se, u principu, jebe.
I što to sasvim jasno pokazujem bodytalkom čak.

Opet, uzima mi se od sveta max. U "igraj..." smislu.
Da ti nije slučajno pala pod ruku ta knjiga?
Murakami?
Permanent Link

10/6/2007 - 23:28

Poslao/la Nndjbv
Mistichna!

vrlo počastvovan.
u vazduhu sam ga zgrabio.
Hvala.
Permanent Link

10/6/2007 - 23:43

Poslao/la yin
taj stepen "nirvane" podrazumeva posmatracki stav, sa vrlo zivim ucescem u zivotu,ali bez napetosti i krvi:)
nisam citala tu knjigu....budi ljubazan pa mi reci naslov,ako je preporucujes za citanje.
Permanent Link

10/6/2007 - 23:46

Poslao/la nenadjebiv
Preporučujem je već mesecima :)

Haruki Murakami
"Igraj, igraj, igraj"
Geopoetika.

Imas u Mamutu...ma imas svuda.
Permanent Link

10/6/2007 - 23:51

Poslao/la yin
hvala:)
Permanent Link

10/6/2007 - 23:59

Poslao/la miriam
"V tu chvíli, jako na znamení, se silueta v židli pohne. Jako když veliká loď vytahuje kotvu, mění tělo pomalu úhel. Zvedne bradu z dlaní a otáčí se ke mně. Je to slečna Saeki. Jako by ve mně dech zamrzl. Současná slečna Saeki. Nebo jinak: reálná slečna Saeki. Chvíli se na mě dívá. Tiše, soustředěně, docela stejně, jako když pozorovala obrázek Kafky na pobřeží. Přemýšlím o ose, kolem které se točí čas. Někde se s ní, aniž bych si všiml kdy, muselo něco stát. Něco, co smíchalo sny a realitu v jedno, jako se v ústí řeky smísí sladká voda s mořskou. Rozum se snaží pochopit, co tohle všechno znamená. Nikam to ale nevede.
Nakonec vstane a vydá se směrem ke mně. Tak jako chodí vždycky, pěkným krokem a s rovnými zády. Boty nemá, je bosa. Jak jde, vrže pod ní zlehka podlaha. Tiše se usadí na mou postel a chvíli tam jen tak sedí. Tohle tělo má normální hustotu a váhu. Slečna Saeki má na sobě bílou hedvábnou blůzu a tmavomodrou sukni ke kolenům. Natáhne ruku a dotkne se mých vlasů. Prsty projedou mým ježkem. Je to bez jakýchkoli pochyb reálná ruka. Opravdové prsty. Potom vstane a v bledém světle dopadajícím sem zvenčí se začne svlékat, jako by to byla docela samozřejmá věc. Nijak nespěchá. Ale taky nijak neváhá. Naprosto přirozenými, plynulými pohyby si jeden po druhém rozepne knoflíčky na blůze, sundá sukni, svlékne prádlo. Její oblečení padá kus po kuse neslyšně na podlahu. Hebká látka ani nezašustí. Ona spí, pochopím najednou. Oči má otevřené, to je pravda. Ale přesto spí. Slečna Saeki to všechno dělá ve spánku."
"Kafka na pobrezi" (ne znam naslov kod nas)
Meni se ova najvise dopala a ti Nnj vezbaj jezik :))))
Permanent Link

11/6/2007 - 00:00

Poslao/la BIBA
Auuu... jbteee...
Ima li ovde šta muško da te komentariše?!
Hihihihihihihihihihihihihi...
Svaka Ti čast! :)))))))
Okupio si žene oko sebe, neke se i odomaćile ;) pa sad uživaš :))))))
Jesi, brate loš, samo ne znam da l' si takav rodjen, ili si postao vremenom ;)))
A, ja sam dobra, šta ću :P
I u ogledalu, i ovako, i na ruskom, i španskom... i kako hoćeš :P
Ne veruješ?
Hihihihihihihihihihihihi...
Ljubim te u analizu ;)))))))
Permanent Link

11/6/2007 - 00:01

Poslao/la elfish
Aha, pa dobro... najgori si.
Imaš li neki plan sa tim ili si samo konstatovao?
I još nešto me zanima... da li si se probudio loš jednog jutra ili je lošost plod dugotrajnog rada na sebi i pažljivog odabira motivacione literature?
I jedno sasvim intimno pitanje... ukoliko nije indiskretno... šta je presudno za nenadjebivost, rad ili talenat?
Permanent Link

11/6/2007 - 00:04

Poslao/la BIBA
Ostavih ti komentar tačno u 00:00 :)
Ko prava veštica ;))))))))))))))))))))))
Permanent Link

11/6/2007 - 00:06

Poslao/la nenadjebiv
izvinte, zanet sam bio vezbanjem praškog akcenta koji mi je nekad tako išao od ruke...ili čega već.
Permanent Link

11/6/2007 - 00:08

Poslao/la miriam
:)
Permanent Link

11/6/2007 - 00:11

Poslao/la nenadjebiv
Bibo the witch,
nije tačno.
na prošlom postu imamo zabeleženu pojavu Borisa Starešine.
Što me vrlo obradovalo.
Takodje, imam pouzdane informacije da me čita još nekoliko blogera, ali, eto, ćute. Pretpostavljam da se slažu sa mnom, pa zato.
Dolazio je ranije i Poglavica radi nekih političkih pitanja koje je poželeo da mu pojasnim. Pojasnio sam mu. Promenio se. I eto.
Zatim... a da...Guli...jedno vreme me je gadno nagazio.
Onda mu je neko provalio password i od tad drugačiji neki komentari. Onda je zaćutao.
Hmmmm...može ljubljenje analize,
Al samo u obraz.
Permanent Link

11/6/2007 - 00:12

Poslao/la nenadjebiv
Ti jesi prava pravcata veštica.
I ona što pušta gramofon je takodje.
I nikako da joj dozvolite da mi se obrati.
Što me povremeno boli.
Permanent Link

11/6/2007 - 00:15

Poslao/la BIBA
hihihihihihihihihihihi...
da nisi toliko loš, možda... hmmm... :))))))))))))))))
Permanent Link

11/6/2007 - 00:22

Poslao/la nenadjebiv
Elfish,

1) konstatacija, ali proaktivna

2) oduvek sam shvatao da sa mnom nešto nije u redu. Ili sa svetom. Posle upornog samoispitivanja, praktičnog rada, a naravno i praćenja literature, od klasika iz te oblasti, pa do savremene koja uključuje i brojna empirijska istraživanja, jer praksa bez teorije je samo pipanje u mraku, došao sam do zaključaka koje ovde iznosim. Dakle, odgovor ne može biti jednostavan. U pitanju je proces.

3) možda sam rodjen s tim.
Permanent Link

11/6/2007 - 00:25

Poslao/la elfish
hm, znači ipak nepouzdana etiologija i neizvesna prognoza?
da nije prelazno, jbt ?
ccc
Permanent Link

11/6/2007 - 00:32

Poslao/la nenadjebiv
Za etiologiju se slažem.

Medjutim, za prognozu ne.

Naime, jednom loš - uvek loš.

Kad se kaže "uvek" tu treba napraviti razliku izmedju nas nevernika i vernika. Naime, we, the unbelievers smatramo da se "uvek" odnosi na fizičko postojanje na Zemlji, te da posle Toga nema ništa, dok the believers smatraju da posle odlaska sa planete idete na jedno veoma vrelo mesto o kojem sam pisao u prošloj epizodi.

Mislim da jeste prelazno. Ako postoji taj gen u tebi...take care.
Permanent Link

11/6/2007 - 06:46

Poslao/la mistichna
" oduvek sam shvatao da sa mnom nešto nije u redu. Ili sa svetom"
sa svetom odavno nesto nije u redu....
ko to jos ne oseca ???
Permanent Link

11/6/2007 - 10:30

Poslao/la gulanfer
Ko tebe može opasno da nagazi ?
Ma daaaaaaaaaaaaaj nije valjda da si stvarno to mislio što si rekao .

I da imao sam prijave pokušaja ulaska u komp ali sam se nadao da je zaštita odradila svoje - nije ? Nije ni bitno uostalom osim u jednoj davnoispričanoj priči kada sam posumnjao da neko može da se predstavlja na blogu kao ti -ja

Nebitno Šejn ( ovako ću te zvati jer mi ono dugačko da pišem ) čitam ja tebe redovno ali neostavljam komentare jer imam utisak da uvek ima neka pozadina koju pričaš u nekom trećem četvrtom redu , neka priča koja samo tebi nešto znači ja je neznam i nemogu komentarisati
LOŠ , ma nemislim uopšte o tome ko je kakav na blogu , nemislim ni o ljudima koje sretnem na ulici a sigurno nisu onakvi kakvim se predstavljaju , nemislim ni o onom što drugi misle o meni meni je bitno samo šta porodica misli , eh a tu ima po nekada i da sam loš i da sam dobar i šućmurast ali ja mislim da je to život

eto upecao sam se pa ti ostavio komentar

i da , nije valjda da te nervira što se neslažem sa tobom u nekim stvarima . Nemoj da me razočaraš jer sam imao drugačiji utisak o tebi
Permanent Link

11/6/2007 - 10:46

Poslao/la jos jedno zensko
ti (a u stvari "ti") si neophodni drugi tas te klackalice. da ne postoje ljubavne tuzbalice, ne bi postojao ni ti koji si njihov antipod. ako ista, ljub.tuz. su bar iskreni izraz nekih uznemirenih srca, a ti si njihova posledica. rezultat. funkcija. kreacija, if you will. tek kada priznas svoje mesto u toj jednacini, mozes da izadjes iz tog mutually defining valcera.

hipokrizija koju si raskrinkao mozda samo ukazuje na gresku u celom tvom konceptu. niti su one toliko dobre, niti si ti toliko los. dobar/los kategorije su, uostalom, toliko man-made i toliko relativne da ih je bespredmetno i komentarisati. jedino sto mozes je da budes "bolji" ili "losiji" od nekog drugog ..... i tu vasa simbioza dobija svoj smisao. i svako se svrsta u kutijicu, i svakome pripadne label prema zelji: nekome krila, nekome rogovi.
Permanent Link

11/6/2007 - 23:59

Poslao/la Nndjbv
Guli, ti si srećan čovek.

Btw...Ne nerviram se kad neko ima drugačije mišljenje od mog.
Do sad bih imao jedno par hiljada nervous breakdowns kad bih se zbog toga nervirao.
So...keep thinking :)
Permanent Link

12/6/2007 - 00:05

Poslao/la Nndjbv
Jos jedno zensko...slazem se. Uglavnom.
Ipak, voleo bih da jasno podvučem: užasno sam loš, rodjen loš, u odnosu na sve te dobre, te bezgrešne, prelepe u svojoj čistoti, moralne, predobre, prečiste, tužnodobre, stidljivopametne, usukobusaživotom moralne pobednice. Takozvane Stamene.

I drago mi je zbog toga.
Permanent Link

12/6/2007 - 00:09

Poslao/la Proslost
I meni drago - valjda zato sto demantujemo da se suprotnosti privlace ( Kezz:D) - mislim, virtuelno. Ne, ne mislim virtuelno, nego "textualno" - mozda je bolje da ne mislim uopste veceras ( trep trep) - Mantra za ponoc: " ...ja bih tebe oralno, ali to nije moralnoooooo...." - samo da te pozdravim necojebivi ;)
Permanent Link

12/6/2007 - 00:10

Poslao/la Nndjbv
A da...jos jedno zensko...sumnjam da si naletela na taj post o Stameni.
Tamo na onom dirty mblogu...ima taj post o Idealnoj Ženi.
Hm. Pisac je nazvao Stamena. Izazvao je potpuno oduševljenje i identifikovanje sa Stamenom mnogih Čistih&Dobrih žena.
Onda sam dobio i link da pročitam.
I tako....rekao sam mhm.
A bilo mi tužno.
Nikad ne bih kresnuo Stamenu.

Toliko o tome.
Permanent Link

12/6/2007 - 00:12

Poslao/la Nndjbv
E, Proslosti...
Pala je jos jedna prepreka na putu ka uspehu.
A do kraja nedelje ima jos dve.
To kosta vremena&nerava&energije
te sam danas primetno odsutan sa Blogoya mi.
Ipak, setih se da mi bese obecano od strane tebe pojasnjenje nekih razlika :)
Permanent Link

12/6/2007 - 00:19

Poslao/la Proslost
Naravno, cim premantas jos te dve prepreke, uspesno naravno, ispunicu Te obecanjem ....opet lapsus lingve, ispunicu obecanje ;)
Permanent Link

12/6/2007 - 00:22

Poslao/la Nndjbv
jbt!
ti ces samo od lapsusa to burn in Honolulu
Permanent Link

12/6/2007 - 00:24

Poslao/la Proslost
A sta cu jadna kad volim tople krajeve i spicaste repove :P - belina me deprimira;)
Permanent Link

12/6/2007 - 13:01

Poslao/la jos jedno zensko
Skoro da sam se onesvestila kad sam videla da se slazes sa mnom. Siguran si da nemas temperaturu .. ili tako nesto? :)

Nisam videla post o Stameni - jesam li mnogo propustila? Ali mozda Stamena ne bi ni zelela da je ti kresnes? Drugim recima - mozda drugi ljudi ne postoje da bi ti imao (i izrekao) neko misljenje o njima? Hm? Hocu da kazem da mi se cini da si, iako ne citam bas revnosno sva cyber ostvarenja, jedan od retkih koji srcani oko ljudske dobrote.nedobrote, postenja.nepostenja, licemerja.antilicemerja itd. A to vise govori o tebi nego o njima.

Mozda se ljudi i ne trude da budu "dobri"? Mozda si ti taj koji im pridajes celu tu auru postenja koju onda posle sa uzivanjem raskrinkavas? Ako sve to tako konstruises, lako je ispasti u pravu. Ali dokazivanje da laze neko ko nikad nije ni tvrdio da govori istinu mi deluje kao uzaludan hobi.

ps. Mislim da je tvoj izbor "prihvatljivih" nasuprot "neprihvatljivim" manama malo proizvoljan. Kako proizlazi iz tvog stiva, prihvatljive mane su one koje ti priznajes i velicas kao svoje, a neprihvatljive one koje lociras u drugim ljudima ..? Uostalom, zar uvidjanje mana kod drugih (npr. licemerja) ne bi trebalo da kod tebe, rodjenog loseg, prouzrokuje radosno prepoznavanje? Juhu, vidi, svi smo losi? A mozda onda niko nije los?

pps. Srecno na ispitima.....
Permanent Link

12/6/2007 - 13:41

Poslao/la Nndjbv
Ma, ostani na nogama! Ko zna šta sve ima u Nesvesnom. Zjb!!

Ajd ovako...Nisi nista propustila apropos Stamene, sem ukoliko ti nije zanimljiv lik idealne montanjarske (nije pezorativno) zene. Pretpostavljas...usmerena na Muskarca, mada ima i svoje licnosti, ali ne toliko da mozh i samostalno da postoji...a tu su i ostale vrline...usual.

Naravno, taj tekst izazva strahovito odusevljenje i potrebu za poistovecenjem kod ostalih wannabe Stamenas, a kod mene neku setu vezanu za "kako je coveku malo potrebno...blahblah". Takodje, tada sam dobio i generičko ime za tu pojavu, koju ti ovom prilikom uručujem.

Mhm. Pametno. Dovela si me na polje relativnosti i onda me uvaljala u prašinu. Nikad nećeš postati Stamena! (ne znam zašto me to raduje). Samo hoćem da kažem da se ovim dobar/loš tripom bavim iz razloga življenja u svetu u kojem se upire prstom u mene i viče držte ga, takodje se na mene i slične mi poteže kamenje raznih oblika i veličina, sometimes. To mi ne smeta. Mislim, jebe mi se. Nego, volim ja tako ponekad da se poigram.

Takodje, zanimaju me i razni oblici slepila. Ima jedna čarobnica kod N. Gejmena koja baca čini na nekog govoreći "nikad je nećeš prepoznati, makar gledala u nju na metar od sebe". Tako nekako Dobri funkcionišu. Kad slušaš njihove stavove, misaone sisteme i ostalo, stvarno je sve perfektno, sa prstohvatom sete pride, megjutoa, stavljanje u konkretnu realnu situaciju ...dovodi do istih efekata kao kod mene Lošeg...nema više misaonih i moralnih sistema, već bacanje pod noge, cepanje sa sebe odeće, vrelo uzdisanje, ako je potrebno i rvanje u blatu...bez obzira na sve....I sad... ti to vidiš, priupitaš onako izokola...ovaj..šta to bi? i dobiješ začudjen odgovor...koje? ...i ti onda kažeš, ma nema veze...keep wrestling....I tako to...Zar to nije divno? Voleo bih i ja da se ne vidim. I da sam tako tako divan. Zauvek.
Permanent Link

12/6/2007 - 14:20

Poslao/la jjZ
Nemam ja nikakav problem sa svojim Nesvesnim, thank you very much. Ako ista, ono je suvise na povrsini, umesto duboko dole. Ali to je neka druga prica.

Pretpostavila sam da bi neko stamenog imena mogao da bude samo takva zena. Mada me iznenadjuje ako se toliko cyber-surferki poistovetilo sa njom. To ti je sve pusto tursko. Biti Balkanac ima svojih prednosti, ali ima i mana - osudjen si na Balkanke :)

Opet, cini mi se da pridajes ljudima etiketu Dobrih a onda popizdis sto nisu takvi. Ljudi su puni mana, i gresaka, i gresni su, i strasni su, i glupi su, i sve to. Isto koliko si i ti sam. I u cemu je problem tu? Bilo bi drugacije da te neko napada da si "nemoralan" a da je istovremeno i sam "nemoralan", ali koliko vidim ovde se svi ubise ne bi li ti dokazali koliko si ti jedan super, i nadmocan, i jedini, i ovoono .. pa ne vidim zasto bi toliko penio. Tvoji tekstovi nagovestavaju prezir prema popustanju sopstvenom libidu, ali to opet vise govori o tebi nego o onima koje kritikujes.

Ne valjam ja nikoga po prasini, samo citam tvoje reci i pokusavam da ih razumem. Cini mi se da se "svet" mnogo manje zanima za tebe i tvoje nazore nego sto mislis. "Svet" ima svoje nazore da o njima brine, i zasto bi se bavio tvojim? Tvoji nazori su pitanje samo tvoje odgovornosti i savesti.

Uostalom, mozda je u pitanju prosti nesporazum. Mozda svet hoce da te drzi iz sasvim drugih razloga?
Permanent Link

12/6/2007 - 14:40

Poslao/la nenadjebiv
Ja sam čuo da u Nesvesnom ima svašta nešto.

Hm. Zar ti se ne čini da sam malo ironičan kad dobre Dobrima zovem? Zovem tako jer žele da budu tako vidjeni i shvaćeni. A ja volim da ljude činim srećnim.

Hence, obzirom na moju prirodnu nadrkanost, sasvim mi je lepo ovo trčanje od ironije ka cinizmu and back.

Sem toga, si čitala pričicu F. M. Dostojevskog koja se zove "Bobac"?

Neam pojma. Ima tako ljudi koji se bave svakakvim stvarima koje šta ima da me se samo tiču...
Pa, eto i ja. I FMD

Ipak, prilično sam siguran da se nalazim u centru sveta.
Zar je moguće da je drugačije?




Permanent Link

12/6/2007 - 14:54

Poslao/la m
:) ovo se smejuljim na poslednja dva reda. sve ludo bre.
Permanent Link

12/6/2007 - 14:59

Poslao/la SumerWine
sve ludo od ludjeg :)))
Permanent Link

12/6/2007 - 15:07

Poslao/la jjZ
Ima u Nesvesnom svega i svacega .... to je i najzanimljivije. Rekla bih Ja. Al me niko ne pita. So never mind.

U tome je stvar. Ja nemam utisak da "oni" zele da budu vidjeni i shvaceni kao Dobri. Nego da im ti pripisujes tu nameru, a onda ih prozires i prezires ... i sve tako ukrug. A ako promenis premisu (nameru Dobrosti) sve pada u vodu. Ali na koga ces onda da budes besan?

Nisam citala. Opet, ono sto jesam citala navodi me na pomisao da FMD nije bio toliko agresivan (righteous) u tumacenju ljudskih ponasanja. Sto je mozda uticalo na broj ljudi koji su zeleli da saslusaju sta ima da kaze.

Osnovano tvrdim da nisi u centru sveta, posto je centar Evo Ovde i vec je zauzet.
Permanent Link

12/6/2007 - 15:19

Poslao/la nenadjebiv
Ma, ne, ne...

FMD je bio vrlo agresivan tip. Što je najgore, često se nije kontrolisao i sasvim neverovatne stvari shvatao krajnje lično.
Imao je strah od ljudi. Jednom je bio u poseti prijatelju, pa je naišao još neko. FMD zamoli prijatelja da ga pusti da u drugoj prostoriji sačeka dok taj treći ode i da tom trećem ne pominje njegovo prisustvo. Ladna, kaže prijatelj i odvede ga u susednu sobu. Medjutim, ovaj treći čovek ne samo da brzo nije otišao, već je počeo da govori o nekim mediciniskim otkrićima o srcu. I to je govorio s velikom oduševljenjem. Odjednom, izleti FMD iz te druge sobe, crven u licu, i počne da urla, kako tako možete da govorite o srcu, srce nije pumpa, srce nije mišić...Nisu mogli da ga smire.

E, sad...kad genijalan čovek piše...agresivnost nije tako očigledna...hm...a pogledajmo samo, napr, matorog Karamazova...s kakvom je strašću nacrtan taj lik...ma sama imena su agresivno birana...ona žena, prljava, nikakva, koju je matori Karamazov kresnuo zvala se Smradna. To joj je prezime dao. I gle...Karamazov misli da nema ružne žene. Sve imaju svoju lepotu koju samo on može da pronadje.

Jbt. Kolike komentare ispisah...Izgleda da mi se ne bavi Metodama diskontovanja gotovinskog toka.
Šta ti je nesvesno!
Permanent Link

12/6/2007 - 15:30

Poslao/la jjZ
I read you.

Tvoje Nesvesno govori sve glasnije.

Nisam citala. Tako je to kad pricas sa nepoznatima, a onda se ispostavi da su nenacitani i sve tako nesto na ne-.

Ali simpaticne su ti anegdote. Ja sam sudila na osnovu onih par tekstova koje sam procitala. Biografiju mu ne poznajem.

Vesto skrenuta tema, Nenadjebivi. Back to work.
Permanent Link

12/6/2007 - 16:46

Poslao/la Anoniman
Mrsite mooda s oprostenjem.
Ispade da necojebivi izmislja Pravednike i od Nemoralista Pravi Moraliste da bi onda mogao da ih ponovo vrati matici nemoralnosti. A onda se nadje neko prepametan da primeti kako on to radi i kako on ustvari nije Los vec Dobar, ali mu je lakse da bude Los jer se to ocekuje od njega - qq i lele.
Ajmo, koja da vise - ja sam mislila da se komentari ostavljaju u vezi texta, a ne da se iz tog texta prave psiholoski profili autora - opet sam izgleda omaNula. Gorecu u paklu! Nadam se da ima Bozijeg pica tamo, da ne kazem crnoGa vina. Ajd pozzz.
Permanent Link

12/6/2007 - 16:47

Poslao/la Anoniman
Suvisno je reci da sam ovo gore Ja...heh.12% ruLzzzz!
Permanent Link

12/6/2007 - 16:54

Poslao/la burning bunny
Pu! spas za sve nas!

Ma da, treba se drzati teme. Zna se sta je ovde Tema.
Permanent Link

12/6/2007 - 19:36

Poslao/la Nndjbv
Hm.
Da.
Inače, FMD se i kockao, zapadao u dugove, karao ribu koja mu je romane pripremala za objavljivanje, bunio se protiv drzave i cara, zbog svega toga tabak genijalnih misli tog coveka je bio cetiri puta jeftiniji kod izdavaca od tabaka dalekog od genijalnih misli kneza LN Tolstoja, robijao u Sibiru, stavili su ga pred streljacki vod, vezali oci, naredjenje "pali!", a onda nista...nema pucnjeva...vrsta mucenja, jel...onda ga poslase u Sibir pomenuti gde je tucao alabaster, kopao, a zatim zatrpavao rupe... Felt the pure besmisao. Imao ćerku koju se zvala Ljubov.
Epilepsija u gran mal obliku. Bahh...
Kad je umro, na sahrani se skupilo sto hiljada ljudi...Studenti nosili lance umesto venaca.
Kakav car.
Permanent Link

12/6/2007 - 19:42

Poslao/la Nndjbv
U romanima se uvek videla ta neprestana borba "dobra" & "zla" u njemu. Vere i Sumnje. Morala i nemorala.
Zato su ga prisvajali i komunisti, zato ga je, recimo, SPC objavila (sabrana dela). Smatrala ga zescim pravoslavcem.
Sto je samo delimicno tacno.

Kakav lik.


A da...
Htedoh da kazem...strasno cenim ljude koji zive Lošost.
I ne plaše se to da kažu.

Sad, jbmlg...
to je Tema.
Permanent Link

12/6/2007 - 20:32

Poslao/la lazarica
Upravo završavam " Zli dusi"
Dobro je ponekad obnoviti...
Permanent Link

12/6/2007 - 20:39

Poslao/la čč
slatko sam se nasmejao. centar sveta heh. ne bi trebao da komentarišeš mnogo. opasne su ove žene. iscediće te na kraju.
Permanent Link

12/6/2007 - 23:49

Poslao/la mutti
@Prošlost: znam da zavidim pogrešnoj osobi, ali ona je toliko narcisoidna da je i nenadjebivo zločesta u prikazivanju sebe kao moralno nenormalne osobe iliti neuobičajeno normalne osobe...ako kužiš, ali dok ju ne vidiš i ne možeš znati o čemu pričam...izuzetno zgodna ženskica, ali...hm...
Permanent Link

13/6/2007 - 10:43

Poslao/la Neko Prepametan
bas mi je zanimljivo to sto pises o FMD. nisam citala nista sem idiota i zlo-i-kaz. ali pretpostavljam da ima smisla sto je takva biografija izrodila takve price. nisam znala to za lance. svasta covek moze da nauci od tebe. najozbiljnije. mada se pitam koliko je neophodno poznavati background da bi delo razumeo na najbolji nacin. nisam sigurna ni da postoji najbolji nacin, najtacniji itd. ni da je neophodno razumeti (rastumaciti, desifrovati). kao sa muzikom, u nekim umetnostima se vise uziva ako ih osecas, umesto da ih razumes. poznavanje previse muzickih/literarnih mehanizama ume da spreci prost iskustveni (culni) dozivljaj.

ali opet ja skrecem sa Teme. haremska koleginica me je sa punim pravom opomenula. pokusacu da se popravim, i treptacu jos brze, i mahacu repom jos zavodljivije, da nadoknadim to sto sam htela da pricam o necemu drugom.
Permanent Link

13/6/2007 - 11:00

Poslao/la nenadjebiv
Hm. Pa to je vrlo pravo pitanje, Prepametna.

Background će ti vrlo poslužiti da još bolje skapiraš. Istorijske i političke okolnosti trenutka pogotovo, jel. Mada, FMD je pisao o univerzalnim temama, mozh da ga stavis u bilo koje vreme, mesto...E, sad...nekad je veličina pisca u tome što uvodi neku novinu, na granici je dva pravca...Gogolj, recimo, prelazak iz romantizma, mašte, nadrealnog u realizam. Danas, ako ga čitaš, pfff....ok, nije loše, a ni ništa naročito. A sa aspekta uvodjenja Novog, on je genijalan. Ili recimo, FMD...na psiholoskom planu njegovi likovi su dva koplja iznad savremenika. Frojd reče da je učio od njega, jel.
I tako to.
Mada...najčešća rečenica mog profesora glasila je "držite se teksta i samo teksta". U smislu da se manemo i pisca i onog što je, objašnjavao i pojašnjavao u napr pismima o svom romanu, i istorijskih okolnosti. So...tekst je zakon. I tvoj osećaj. Da. Ono ostalo je samo poželjan alat.

Koji harem?
Permanent Link

13/6/2007 - 11:17

Poslao/la harem rebel
Ne znam. Nesto mozes da "jos bolje skapiras" samo ako postoji svesna namera autora da iskomunicira neku ideju. Verovatno je to u slucaju literature izrazenije. U neverbalnim umetnostima 1. ne verujem da postoji Poruka koju treba da rastumacis, a ako to ne ucinis onda si PogresnoRazumeo; 2. dozivljaj je mnogo "emotivniji" (za razliku od "racionalnog" dozivljaja literature - ili tu mozda gresim?).

Neam pojma koji harem. Nesto mi se ucinilo.
Permanent Link

13/6/2007 - 11:30

Poslao/la Nndjbv
Yup.

I ja mislim da je razlika izmedju verbalnih i neverbalnih umetnosti s tog aspekta velika. Pisac uvek ima poruku. I kad je nema, i to je poruka. Ovo oko "drzanja samo teksta" odnosi se na to sto delo kad nastane zivi svoj samostalan zivot, odvojen od autora. Sto je on (nesvesno) mogao da kaze mnogo vise od osnovne poruke. Sto u interakciji sa citaocem delo moze da ima jedan, dva ili n nivoa. Tako je to sa "naukama" koje nisu egzaktne. I na tome mogu da se naprave autoriteti i karijere ni iz cega. Jedan od primera je napr Nikola Milosevic. Mislim, meni je ocigledan primer. Al je duga prica, i pre toga treba da procitas roman koji se zove Oblomov. Pa kad ti kazem sta je on skapirao oko romana, bice ti jasno na sta sam mislio, a i jako ces zavoleti prirodne nauke.

Ne znam, jbg. Trenutno sam u ovom obaranju prepreka ka vrlo bliskom cilju. Te cu sad da se off. Eventualno, ako zelis, mogu da ti ponudim koji komentar o fundamentalnim i tehničkim teorijama analize kretanja berzanskih indeksa. m?

"Rebel" is so good state to be :)
Ima jedna pesma od Manu C.
...suena mi los tambores de la rebelion!...
(svirajte mi bubnjeve pobune!)
Permanent Link

13/6/2007 - 12:24

Poslao/la /non/verbal
N nivoa. Tacno. To samo pokazuje da je covek toliko .... brmph ... kompleksan ... da izmice svakoj egzaktnosti kojoj bi zeleo da ga podvrgnes. Pa prirodne nauke nisu dovoljne. Stoga drustvene nauke, gde je sve istina i nista nije istina. Preplicuci multiverzumi.

Propusticu pricu o kretanju berzanskih indeksa, mada sam sigurna da je izuzetno zanimljiva ... ali ipak ne, hvala, mozda neki drugi put :) ... samo ti uci, a bice zadovoljstvo gledati te kako sijas kad budes preskocio sve te prepone.
Permanent Link

15/6/2007 - 16:44

Poslao/la sanatorijum
mda... a ako se pogledash u ogledalo i pored svega skontash i da si bubuljichava nakaza, u OVIM godinama? odjednom bubuljichava, kao u stara dobra pubescentska vremena. onda odesh na pijacu da kupish kilo paradajza i dve veze mladog crnog luka, i sve vreme se osetjash opako, kao onaj iz onog romana, a nisi u romanu, ali svejedno se osetjash opako, jer sve to ti ni najmanje ne smeta.
Permanent Link

15/6/2007 - 16:47

Poslao/la SumerWine
uf gde ovo ode
Permanent Link

15/6/2007 - 23:33

Poslao/la mutti
uh koliko ovdje ima postova u komentarima...režiiiii!!! ;-PPP
Permanent Link

16/6/2007 - 00:42

Poslao/la nenadjebiv
jednom sam na moru, onom pravom, Jadranskom, u istim tim pub-days iznajmio čamac. Onda sam veslao tako, pa ga prevrnuo, pa se zavukao ispod, a tamo ima vazduha. I isto sam se tako osećao.
Permanent Link

16/6/2007 - 16:22

Poslao/la Anoniman
namera autora "da iskomunicira ideju"
...
nenadjebivo


margtt
Permanent Link

16/6/2007 - 16:29

Poslao/la nenadjebiv
Pogodilo te?
Prepametnina sintagma?

De si nesvesna stvoriteljko nicka mog!
Permanent Link

16/6/2007 - 17:35

Poslao/la Anoniman
jebote
ogrebalo mi rožnjaču
a o ostalim organima da i ne govorim
posto si gadljiv
al bravo za genija
baš me oraspoloži kad vidim da još uvek ima načitanog, obrazovanog i elokventnog mladog sveta. m

Permanent Link

16/6/2007 - 20:50

Poslao/la Nndjbv
O, ne, ne! Samo ne organi!

Kako si znala da je Genije u pitanju...

Legendo koja hoda
Stvoriteljko svih priča
čiji duh leti visoko iznad blogova
čije ime se izgovara samo u pola glasa
i samo na mesengerima
Vlasnice energije koja na one-koji-te-čitaju (te salutant) ima
odloženo dejstvo
Zbog čijeg je znaka ćutalo pedeset blogera ceo jedan dan
Tvorče rečenica koje mi danima nisu izlazile iz glave
Učesnice u najdojajnijoj Novoj godini koju sam ikad pročitao.
Ti koja si izgovorila rečenicu nad rečenicama
"Ne jebi me, Sejn!"

...Ladies and Gentlemen...i represent you......

(zaspao sam malopre nad knjigom & notebookom i sanjao sam da te predstavljam under the lights)

Otvori jebeni blog.
Permanent Link

17/6/2007 - 09:46

Poslao/la bejb
kao prvo, niko nije nenadjebiv (chitaj: i nad Bogom ima Bog):).. a kao drugo, zanimljivo ti ovde.. mislim, nisi ti tako losh :):)
Permanent Link

O blogu

Lep i dobar blog

Meni

Home
Moj profil
Arhiva postova
Foto album
RSS
Podcast

«  December 2008  »
MonTueWedThuFriSatSun
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

Kategorije postova

Blog Prijatelji

elfish
Emanuelle
miriam
mazzapsycho
nemiri
SumerWine
SRNA
mutti
Lilith
mistichna
madamX
Ansia
marija88
Giardia
pahulja
MORE
yin
asterion
vojslav
portos
alister
Minja
juana
Tresnja
sensi
SarahKay
snoshka
spes
blamko
Nettle
hope
Domacica
Sljivka
vanzemaljka
Lady
Ksenix
maryjane
alea
BubaErdeljan
veramu
jelenaartpoezija
ias

Ostali linkovi

Kad me nista nije brinulo
Opasno dobra konstanta
JULIJA (tako nekako)
Pesme o Ivanu
Ingeniozni mrav ili neka druga životinja
EtoTako
LollaManolla
Mooshema
SashaNS
Posmatrač ptica
Lajanje na zvezde

Blog Hosting


BlogOye - Balkan Blog Portal

  Naslovna strana | Napravi blog | Prijavite se